Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva bruker du din kenwood til?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 23:09   #21
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Sv: Hva bruker du din kenwood til?

Jeg bruker den til masse, bl.a. til å lage kakerøre, bolle-, brød- og rundstykkedeig, kjøttkaker, piske krem, lage
smoothies og milkshake pluss at jeg hakker nøtter/mandler til nøttebunn i blender delen.
Jeg vasker alle delene i oppvaskmaskina.

Bruker den ofte og er veldig fornøyd.

September er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 18:46   #22
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

krem skal jeg jo uansett piske i dag!

Men dere, vasker dere alle deler for hånd, eller kan de i maskin?

Eltedingsene skal ikke vakses i oppvskmaskin står det i boka som følger med.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 18:56   #23
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Eltedingsene skal ikke vakses i oppvskmaskin står det i boka som følger med.

Bruksanvisning???

Gammel 10-03-09, 19:02   #24
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eltekloen har blitt litt grå i fargen etter oppvaskmaskin, men det gjør ingenting. Jeg baker brød 2 ganger i uka, boller og kaker ganske ofte og pizzadeig hver fredag
Vi har og kjøttkvern. Kjekt når mannen har vært på jakt. Lager kjøttdeig av rådyrkjøtt til overs! Nam.....
Blenderen brukes til salsa-dipp og barnemat og div godsaker i sommer-varmen
Jeg kommer til å bruke opp min tror jeg! Det er kjekt med sånn hylle i skapet som jeg trekker frem når jeg skal ha den.

Gammel 11-03-09, 16:14   #25
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Jeg har ikke Kenwood, men Braun Bruker den en del, men er ikke så flink som mange andre her...
Har både bakebolle, foodprocessor og blender på den. Sistnevnte er en del brukt til milkshake og smoothie på sommeren

Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 16:25   #26
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Brøddeig, smudi, kake en gang i mellom, kjøttkakedeig, har til og med brukt kjøttkverna til fisk en gang.

Veldig god kjøkkenvenn!
Siden jeg ikke har sånn lur gjemmehylle til den i skapet, så får den stå framme. Alt for stor og tung til å løftes ut og inn.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 16:31   #27
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Bruksanvisning???

Ja, ei tjukk bok med info på mange språk.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.