|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er det beste i verden, men med unger så blir så som så ja. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er søvn oppskrytt?Denne tråden får meg til å svette litt ved tanken på at vi skal få i hus noen som vil forårsake at vi kommer til å sove mindre enn vi gjør nå.
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Er søvn oppskrytt?Når en som meg leser en tråd som denne føler jeg meg priviligert. Jeg har kunnet sove lenge, ha sene netter og late morgener de siste 11 årene. Takk og lov for det. Jeg blir utålelig når jeg ikke får nok søvn. |
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er ikke oppskrytt. Sammenhengende søvn har aldri, aldri vært oppskrytt. |
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Er søvn oppskrytt?
Jeg beklager, men etterhvert som man blir eldre blir det dårligere med søvnen. Har jeg hørt. Min bestemor (91) legger seg rundt midnatt og er oppe klokka fem. Hver dag. Hun får ikke til å sove mer. :datapunkt: |
|
|
|
#27 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er supert. Jeg som har store barn på 5 og 7 blir helt i ørska hvis jeg må opp om natta.
|
|
|
#28 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er søvn oppskrytt?Jeg skjønner også at jeg er heldig. Etter at "jeg skal aldri bruke tv som barnevakt om morgenen"-kamelen min var svelget unna har det vært helt fint. Det hender vi til og med får servert frokost på senga av gutta boys i helgene. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er søvn oppskrytt?Jeg skjønner ikke hvordan det kan være oppskrytt. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Textrovert
|
Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er ikke oppskrytt. Jeg er sovoman, og har nesten en slags redsel for å komme i situasjoner der jeg kan risikere å ikke få nok søvn. Jeg blir et skjelvende vrak dersom jeg ikke får sovet nok, og takler hverdagen svært, svært dårlig.
|
|
|
#35 |
|
Live and let live
|
Sv: Er søvn oppskrytt?Oppskrytt nei. Det er det som får meg gjennom dagene. Uten søvn blir jeg et irritabelt monster som ikke liker folk og bare vil være i fred. Med søvn er jeg blid og omgjengelig og sosial og hyggelig og snill og omtenksom og og og ... :Pusser glorien:
|
|
|
#36 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er søvn oppskrytt?Av og til føler jeg det sånn at søvn er meninga med livet
|
|
|
#37 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er ikke oppskrytt. :trøtt: |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er søvn oppskrytt?
Dulter litt på Divine her. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Er søvn oppskrytt?Søvn er ikke oppskrytt! Ja, en dusj hjelper, men det meste i livet blir bedre hvis man har hatt noen timer i drømmeland!
|
![]() |
|
|