Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal meg en god thairestaurant i Trondheim?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 14:03   #1
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en god thairestaurant i Trondheim?

Jeg er så innmari fysen på Thaimat for tiden og siden jeg og mannen drar til Trondheim i morgen hadde jeg satt stor pris på å få en anbefaling

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 14:05   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god thairestaurant i Trondheim?

Finnes det Phad Thai i Trondheim? De har uten tvil den beste thaimaten! (Jeg har en bekjent som bor i Thailand og han påstår at det er den mest autentiske maten han har smakt utenfor landet.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:22   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Khao thai i Søndre skal være bra iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:43   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Bangkok i Dronningens gate.
Ligger vis a vis Riibe. Den beste Thairesturanten her i byen i mine øyne. Rimelig er det også

Gammel 10-03-09, 22:52   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bare vært på Cafè Bangkok i Dronningens gate, og det har de veldig god mat. Billig er det også.

Har hørt at den nye i Søndre også skal være bra.

Det er vel bare disse to i byen...

Gammel 10-03-09, 23:05   #6
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva er forskjellen på thaimat og kinamat?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 10:12   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Hva er forskjellen på thaimat og kinamat?

Thaimat smaker nydelig og kinamat smaker grusomt.

Gammel 11-03-09, 10:20   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp - bangkok!
Optimalt sett bør du møte på en av gammeldamene som kokk i tillegg. De er nemlig flinkest.

Gammel 11-03-09, 12:11   #9
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Tror jeg sater på Bangkok da. Gleder meg

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 19:00   #10
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Thaimat smaker nydelig og kinamat smaker grusomt.

Presiser.... Sterkere smak, svakere, ligner hverandre, men smaker forskjellig likevel? Jeg har funnet kinarestauranter som lager god mat og de som ikke lager så veldig god mat.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 19:22   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ofte stor pågang der, så det kan sikkert være lurt å bestille bord.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 21:41   #12
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Presiser.... Sterkere smak, svakere, ligner hverandre, men smaker forskjellig likevel? Jeg har funnet kinarestauranter som lager god mat og de som ikke lager så veldig god mat.

Tja. Jeg liker ikke kinamatsmaken, så det er ikke restauranten som avgjør i mitt tilfelle, men det er klart det sikkert finnes mye god kinamat! Jeg har bare ikke funnet den. Jeg synes kinamat smaker mye "likt" og den sursøte sausen smaker saft. Jeg greier ikke helt forklare det, men jeg klarer ikke helt å like det.

Thaimat derimot! Det er ikke nødvendigvis sterkere, men det er nok en del andre råvarer i bruk. Jeg innbiller meg at det er mindre msg i bruk også, jeg synes nesten all thaimat smaker nydelig. De bruker nok mer kokosmelk, currypaste, sitrongress og sånt enn i Kina.

Men jeg er ingen ekspert, så dette blir bare antakelser.

Gammel 21-03-10, 19:15   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Khao thai i Søndre skal være bra iallefall.

Der var jeg i går kveld med kollegaer Maten er nyyydelig! Beste thai jeg har spist i Norge Dessverre var servicen elendig... de hadde mange gjester, men bare to servitører som rotet og glemte og virkelig ikke hadde kontroll. Men maten var som sagt veldig, veldig god!

Gammel 21-03-10, 19:32   #14
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Der var jeg i går kveld med kollegaer Maten er nyyydelig! Beste thai jeg har spist i Norge Dessverre var servicen elendig... de hadde mange gjester, men bare to servitører som rotet og glemte og virkelig ikke hadde kontroll. Men maten var som sagt veldig, veldig god!

Det samme opplevde vi da vi var der i september. Veldig synd at de rotet sånn, for maten var veldig god. Men det ødela opplevelsen for min del.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.