|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Men, den blir da ikke mer grisete fordi man graverer den? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ipod; nano, touch eller classic?
Nei, men siden den blir så grisete har jeg valgt å kjøpe et sånt trekk til den slik at den ser ren ut, og da syns jo ikke en gravering hvis det er poenget.
|
|
|
#23 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jamen, man graver den jo for å merke den, ikke for å vise frem graveringen... |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Javel da. Jeg slenger den bare ikke rundt, så jeg så ikke noe poeng i å merke den. Det er ikke så stort poeng i å merke noe under et trekk heller, syns nå jeg.
|
|
|
#25 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Neivel, du om det. Jeg slenger den heller ikke rundt, men synes det er kjekt at navnet og telefonnummert mitt står på den, i tilfelle den kommer bort, og selv om trekket er over. Jepp, bruker trekk på min jeg også. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Eh ja, meg om det. Det var i grunn ikke noe mer poeng enn det.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Lillebror sin er gravert - rett og slett fordi det er litt kult og fordi det ikke koster noe. Men den blir grisete ja. |
|
|
|
#28 |
|
Aktiv
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() |
Sv: Ipod; nano, touch eller classic?Jeg ville gått for touch+ shuffle!! |
|
|