Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Folks forhold til banning i dag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 00:30   #301
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg kan gjøre det for deg. Hvilken farge? :spandabel:

Grønn!

Gammel 13-03-09, 01:36   #302
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det kommer alt an på om man banner i prikkene eller ikke.

Hun var ikke tøff nok til å banne i prikken.

Og nå er jeg oppe i 4 røde prikker, æsj, tenkte ikke på hvordan dette ville påvirke ryktet mitt. Jeg får vel heller slutte å provosere nå.

Gammel 13-03-09, 10:10   #303
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fatter ikke at noen kan tro at menn ikke sladrer, bakvasker, krangler eller er besserwissere. Noen som kjenner noen i forsvaret? Eller brannmenn? Ingeniører? Politikere?

OMG.

Gammel 13-03-09, 10:14   #304
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg fatter ikke at noen kan tro at menn ikke sladrer, bakvasker, krangler eller er besserwissere. Noen som kjenner noen i forsvaret? Eller brannmenn? Ingeniører? Politikere?

OMG.

For ikke å snakke om lokale herrefotballag!

Gammel 13-03-09, 10:26   #305
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Siden når ble det å disse eget kjønn en fornuftig måte å angripe på? Det der forundrer meg like mye hver gang.

Det er faktisk helt ubegripelig. Det aller rareste er at det ofte blir presentert som et slags trumfkort: Se der, nå kalte jeg dere kjerringer! Den tenker jeg satt!

Gammel 13-03-09, 10:46   #306
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Det er faktisk helt ubegripelig. Det aller rareste er at det ofte blir presentert som et slags trumfkort: Se der, nå kalte jeg dere kjerringer! Den tenker jeg satt!

Og så er det en form for bakdørsskryt av seg selv, for om man sier at andre kakler så impliserer man jo at man selv er en av de saklige, rasjonelle damene.

Gammel 13-03-09, 10:52   #307
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og så er det en form for bakdørsskryt av seg selv, for om man sier at andre kakler så impliserer man jo at man selv er en av de saklige, rasjonelle damene.

Skjønt egentlig sier man vel at man behersker seg og motstår sine naturlige impulser. Siden kvinners vesen er å være sladrete, back stabbing kaklehøner, liksom.

Gammel 13-03-09, 12:01   #308
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Menn kan sladre de også ja. Og de snakker MYE om damer!

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 12:48   #309
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Kaklegård.

Slike diskusjoner hadde aldri forekommet på et forum med overvekt av menn. Eller overvektige menn, for den slags skyld.

Tito, jeg syns du klarer deg bra.

Hahahaha. For the record; jeg har vært medlem på vektoperasjon.no der det er ganske så mange (overvektige) menn, og makan til kranglebøtter skal man lete lenge etter.

Gammel 13-03-09, 13:16   #310
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er tjukke mer kranglete enn tynne, egentlig? Jeg ser frem til spinoff-diskusjonen.

Gammel 13-03-09, 13:17   #311
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Er tjukke mer kranglete enn tynne, egentlig? Jeg ser frem til spinoff-diskusjonen.

Tja, det hadde vært interssant å finne ut av. Jeg er tjukk og kranglete :datapunkt:

Gammel 13-03-09, 13:19   #312
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Tja, det hadde vært interssant å finne ut av. Jeg er tjukk og kranglete :datapunkt:

Jeg er ikke spesielt tjukk, men ganske kranglete. Jeg er derimot ganske søvnløs, og det gjør meg ekstra kranglete.

Iset: Er du blitt mindre kranglete etter at du ble tynn?

Gammel 13-03-09, 13:21   #313
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er tjukke mer kranglete enn tynne, egentlig?

Ja, selvfølgelig! Du har da vel møtt meg!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:22   #314
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Min erfaring er at menn kakler akkurat like mye, men at de av og til er bitte litt flinkere til å synes at det er greit. De har ikke så ofte denne "nå må alle være snille med hverandre"-greia. :jobbet i mannsdominerte miljøer:

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:22   #315
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg er tjukk og krangler særs lite.

Gammel 13-03-09, 13:24   #316
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, selvfølgelig! Du har da vel møtt meg!

Men du er jo ikke tjukk. Og ikke særlig kranglete heller. Du får bare dårlig samvittighet, du.

Gammel 13-03-09, 13:25   #317
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Tjukke er da alltid så blide og snille. Verre med de tynne, de er sure hele tiden

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:31   #318
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Tjukke er da alltid så blide og snille. Verre med de tynne, de er sure hele tiden

Neisj, det tror jeg ikke. Tjukke folk er selvsagt PÅLAGT gjennom sosiale normer å være tjukk&blid for å bli likt, men jeg synes flere følger dårlig opp.

Gammel 13-03-09, 13:31   #319
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får bare dårlig samvittighet, du.

Av å krangle? Hah, nei, der er jeg rå og samvittighetsløs!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 13:32   #320
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Av å krangle? Hah, nei, der er jeg rå og samvittighetsløs!

Å, ja, det glemte jeg helt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.