Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Har dere begynt å tenke på vårsko da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-09, 20:21   #61
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Har dere begynt å tenke på vårsko da?

tenkte jeg skulle dra en tur på xxl imorgen,får se hva de har

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 21:45   #62
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

sannereg er litt kul
Standard

Jeg har vært å kjøpt Timberland gor-tex sko til tulla i går

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 21:50   #63
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt disse i dag. Skulle jo sende etter fra Viking, men...
Jeg likte ikke noen av modellene der for å være helt ærlig, og ble ikke bekvem med joggesko og sandaler jeg plukket ut så da har jeg funnet meg nye "beitemarker" og venter spent på disse nå.
De blir til hjemmebruk.

Dere som kjøper joggesko til barnehagebruk (jeg er litt fersk barnehagemor), er geox det greieste?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 21:52   #64
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Dere som kjøper joggesko til barnehagebruk (jeg er litt fersk barnehagemor), er geox det greieste?

Jeg vet mange liker Geox godt, jeg gjør det ikke. De er fryktelig dumme for barn som får mye sand i skoene (slik sandkasselekende barn ofte gjør), fordi det legger seg små, spisse sandsteiner nedi de hullene. Jeg endte opp med å stå med nål og pille dem ut hver ettermiddag en hel sommer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 21:55   #65
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg vet mange liker Geox godt, jeg gjør det ikke. De er fryktelig dumme for barn som får mye sand i skoene (slik sandkasselekende barn ofte gjør), fordi det legger seg små, spisse sandsteiner nedi de hullene. Jeg endte opp med å stå med nål og pille dem ut hver ettermiddag en hel sommer.

Hm, hele barnehagen er full av sand.
Kanskje titte etter helt vanlige joggesko ja.
Takk for tips.

Gammel 13-03-09, 21:59   #66
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nin: Hva med joggesko med gortex? Jeg har hatt noen gode fra superfit var veldig fornøyd med de.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 22:10   #67
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Nin: Hva med joggesko med gortex? Jeg har hatt noen gode fra superfit var veldig fornøyd med de.

Ja vi har hatt vintersko, goretex fra Superfit i vinter og er kjempefornøyd med dem. Skal titte litt på joggeskoene de har. Styrer i alle fall unna geox.

Gammel 13-03-09, 22:15   #68
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg pleier å gå rett på joggesko med ekstra sokk oppi jeg.

Jeg trodde jeg var den eneste. Har nok å bruke penger på egentlig.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 22:20   #69
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Jeg kjøpte Geox i fjor. Veldig greie sko men sønnen min hatet dem som pesten. Han ville bare ha joggeskoene fra coop obs!
Så jeg kommer aldri til kjøpe Geox igjen. Muligens når han blir stor og ikke Spiderman (+ diverse andre helter) betyr noe.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 23:02   #70
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Jeg falt på Gore Tex joggesko til begge, Ecco til eldste (gud så lette de var!!!) og Viking til 2 åringen.
Hadde Geox i fjor og aldri mer! tunge, kjempefort slitte og føttene var våte når hun tok dem av!!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 03:26   #71
RoKev
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2007
RoKev har et hav av muligheter foran seg
Standard

gødt å lese at det ikke bare her det slites sko, eldstemann på snart 9 greide å slite ut 2 par geox og ett par andre i fra juni til september. Vårsko i år har jeg ikke tenkt på, men minsten har ett par pene vårsko fra see kai run i år iallefall,

Gammel 14-03-09, 08:26   #72
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Enig, dette kan være et problem. De har også tatt inn vann pga hullene i sålene.

Jeg har falt pladask for Superfit, så det blir nok det på både Pjokk & Vesla i vår. F.eks disse:

Selv har jeg lyst på noen FINE og gode joggesko.

Vårsko er et fint ord, forresten. Gir meg hoppestrikk-assosiasjoner.
Særlig digg når kostebilene har feid over!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 09:52   #73
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Har eller ikke har kvittering?
Uansett, du trenger sjelden kvittering for å bytte til samme sko i annen størrelse.

Ser jeg skrev at jeg har ikke kvittering og plutselig står det at lappene er på og jeg har kvittering. Jeg mente at lappene henger på og jeg har eskene. (Dem som skoene lå i og prisen står på...) Beklager det altså.
Som sagt, jeg er et surre hue om dagen.
Men jeg har fått byttet, men i en annen skobutikk enn utgangspunktet for Skoringen nektet å bytte uten kvittering.
Fikk også andre modeller og dem er faktisk, synes jeg, finere og letter.

Jeg har også opplevd som andre at det kan komme småstein ned i skohullen, men aldri vært noe problem her. Og så har guttene elsket dem. Pluss at det er det eneste skomerket som har gjordt at ungen ikke har stinket svette. Men så har ikke jeg testet alt på markede, så helt klart at det er masse andre gode sko.
Favorittmerkene her i huset er: Viking, Ecco og Geox.

De nye Ecco skoen så jeg på, og dem virket knall. Lette og fine!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 10:54   #74
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Enig, dette kan være et problem. De har også tatt inn vann pga hullene i sålene.

Jeg har falt pladask for Superfit, så det blir nok det på både Pjokk & Vesla i vår. F.eks disse:

Selv har jeg lyst på noen FINE og gode joggesko.

Vårsko er et fint ord, forresten. Gir meg hoppestrikk-assosiasjoner.
Særlig digg når kostebilene har feid over!

Kjempefine. Den blå er akkurat samme som vi har i vintersko. Vi har butikk her i byen som selger Superfit, det blir helt klart et par sånne på oss hvis ikke det skulle dukke opp noe enda bedre.
Jeg er litt glad i denne strikken foran i stedet for borrelås. Det blir så mye sand og gress i borrelåsen som må pirkes bort.
Vi har ett par Ecco goretex sko fra i høst (for små ) de var med strikk og en sånn liten plastsak som kan kunne stramme med. Geniale.
Lurer på om Superfit har noe sånt.

Gammel 14-03-09, 16:45   #75
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

de superfit skoa var kjempefine!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 00:00   #76
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var overaltpå lørdag forå finne noen fine high tops til Glitterbarnet, men alt jeg fant var enten helt latterlig spisse til å være barnesko (puma), eller fulle av slangeskinnsimitasjoner og lakk.
Noen som vet om K-swiss føres i Norge? Jeg fant damesko på XXL, men ikke barnesko.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 01:54   #77
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ok, nå har 4-åringen fått øye på disse og han ble litt keen kan man si.
Hvor har du bestilt dem fra?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 10:41   #78
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ok, nå har 4-åringen fått øye på disse og han ble litt keen kan man si.
Hvor har du bestilt dem fra?

Good. Jeg har ikke vist de til poden enda, venter til de er i hus men da regner jeg med at de går rett hjem her og.

Jeg har bestilt dem fra Brandos.no

Gammel 17-03-09, 11:22   #79
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Her er storebror sine fra i fjor.
De er str 26 og han har en halv cm å gå på.
Da må han opp en str ikke sant?

Dette er forresten supre sko. Aldri sand i de, aldri våt i de selv om de faktisk er brukt i hele vinter til og fra bhg i snø og alt mulig.

Hvis han er 27 i Viking Goretex, tror dere han er 27 i andre merker, som Superfit og Ecco?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 11:32   #80
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Her er storebror sine fra i fjor.
De er str 26 og han har en halv cm å gå på.
Da må han opp en str ikke sant?

Dette er forresten supre sko. Aldri sand i de, aldri våt i de selv om de faktisk er brukt i hele vinter til og fra bhg i snø og alt mulig.

Hvis han er 27 i Viking Goretex, tror dere han er 27 i andre merker, som Superfit og Ecco?

Han kan fint ha 1/2 cm å gå på.
Når du kjøper sko skal de være 12mm for store, 7mm å vokse på og 5mm å beveg tærne på.
viking og superfit, ja ecco også synes jeg er ganske så like i størrelsen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.