|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Funker Kid' Sleep?
Det var sånn det var her også, spesielt i helgene, ikke noe hyggelig for barnet heller at han er sur og gretten hele lørdagen.
|
|
|
#22 |
|
villende
|
Sv: Funker Kid' Sleep?I dag kvangskoset jeg Snupp en halv time i sofaen. Dvs. jeg nektet ham å skru på TV før klokken 07 og klødde ham på ryggen for å få ham til å slappe av og sitte stille. Og han ble betraktlig blidere av den behandlingen. Mini er heldigvis selvgående såpass tidlig på morgenen så hun sullet rundt med sitt på gulvet mens jeg "slappet av" broren hennes. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Funker Kid' Sleep?
Husker ikke helt, 4-500 kroner.Sikkert billigere å kjøpe på butikk, jeg kjøpte på nettet og da kommer frakt i tillegg.
|
|
|
#25 |
|
Helt konge
|
Sv: Funker Kid' Sleep?Takk, esme. Vurderer en slik klokke til Tilde. Hedda kan delvis klokken og har forstått at hun ikke skal stå opp før etter klokken 7. Vi måtte bare komme på at vi kunne fortelle henne det, i stede for å irritere oss grønne og sure over at hun sto opp så innmari tidlig. |
|
|
|
![]() |
|
|