Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags badetøy foretrekker du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva slags badetøy foretrekker du?
Trådløst 1 0,83%
Vanlig bikini uten for mye stoff 25 20,83%
Bikini med mye stoff 23 19,17%
Bikinioverdel og shorts 15 12,50%
Badedrakt 40 33,33%
Badedrakt med lange ermer og bein 1 0,83%
Våtdrakt 2 1,67%
Kun bikinitruse 1 0,83%
Tankini eller annet som Elinblu ikke vet hva er 8 6,67%
Jeg bader aldri 2 1,67%
Pass dine egne komplekser! 2 1,67%
Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-09, 20:19   #61
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?

Jeg bruker bikini til tross for at det sikkert ikke er noe lekkert syn. Det er så mange fasonger og størrelser som tasser rundt på en strand, at jeg stresser lite med å føle meg for fæl og utrent. Litt størrelse på buksa og hold i overdelen må det være.

Badedrakt føler jeg meg skikkelig ukomfortabel i, selv om jeg ser poenget med at den dekker mer. Kroppsfasongen min blir liksom fremhevet ytterligere av tight, strechy stoff, føler jeg....

Sist redigert av Billa : 14-03-09 kl 21:39.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 21:01   #62
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bikini på stranda, badedrakt i svømmehallen (trimsvømmer).

Bruker bikinitopp med spiler som sitter godt. Har ikke kropp til trekanttopp og knytetruser dessverre. Bryr meg ikke så mye om hva andre måtte mene om kroppen min.

Gammel 14-03-09, 23:50   #63
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Badedrakt, men akkurat nå har jeg ikke badetøy som passer, siden storpuppedrakta mi har blitt helt uten puppehold og løft etter flere sommeres bruk. Jeg kjøpte en bikini i fjor, men det var som nødløsning, og absolutt ikke det som jeg trives best med. Har lett rundt på bravissimo nå, men har ikke funnet noe som kan passe helt ennå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 01:49   #64
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker bikini på stranda eller i badeland. I svømmehall varierer det om jeg tar bikini eller badedrakt. Når jeg underviser i svømming bruker jeg alltid badedrakt.

Gammel 15-03-09, 07:49   #65
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Bikini.

Gammel 15-03-09, 07:58   #66
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg fant bikinitopp i størrelse 75G og hipster som passet til, samt tankinitopp i går. Jeg har ikke hatt badetøy som passet på mange år. Skulle nok hatt 70H, men who cares! Dette er bedre enn noe jeg har hatt før.

Alt fra Triumph.

Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 08:02   #67
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bikini. Har en hel haug, men liker denne best. Jeg har små pupper, så trekantbikini er ikke noe problem. Også har den en litt hipstersaktig truse som dekker litt mer enn en tanga. Også er den grønn da.

Har litt lyst på en slik badedrakt, men jeg har ennå til gode å se for meg at jeg kommer til å bruke det på stranda, og i svømmehall er jeg aldri.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.