Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-09, 21:46   #521
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Sitter og venter på maten som er på nesten andre siden av byen.
Sjåføren hadde blingsa litt på adressen, men nå får vi mat til halv pris

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 21:49   #522
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser på Battlestar galactica.

Gammel 14-03-09, 22:03   #523
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sitter og har dårlig samvittighet fordi jeg har smittet barnet med influensavirus. Stakkars liten har masse feber og hoste. Og mannen må passe på ham, for jeg er alt for gravid til å orke noen ting.

Gammel 14-03-09, 22:57   #524
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Venter på at maten skal bli ferdig.

Gammel 15-03-09, 10:26   #525
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Prøver å holde meg oppreist sittende.
Fikk omgangssyke i natt og har vært litt "optatt" med det hele natten. :blæh:
Håper det værste er over nå.

Gammel 15-03-09, 11:19   #526
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Er sur på Optimistmannen! Det er ALLTID jeg som må stå opp med jentene om ikke noe annet er avtalt! Lurer på hvorfor det er sånn? Hvorfor må det avtales om jeg skal sove lenge en søndagsmorgen? Nå har vi barn som sover lenge om morgenen stort sett, men ikke denne helga.

Gammel 15-03-09, 11:32   #527
Skvetten
Passiv

Standard

Venter på at hjernen skal få lyst til å dra på løpetur med kroppen min.

Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 13:40   #528
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

styrer med bursdag til frøkna i dag, så her er det fult kaos hehe

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 14:04   #529
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting.

Gammel 15-03-09, 17:17   #530
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Venter på at hjernen skal få lyst til å dra på løpetur med kroppen min.

Jeg pleier å legge igjen hjerne hjemme når jeg er ute og jogger ...

Gammel 15-03-09, 17:32   #531
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg pirker løs et rusk mellom tennene. *travel*

Gammel 15-03-09, 17:36   #532
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Lager middag... :grr:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 18:16   #533
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sitter her letter løsemiddel skadd etter en runde med heftgrunn på noen vindusbrett.
Kjenner jeg begynner å bli litt lei oppussing av stua.

Gammel 15-03-09, 18:51   #534
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sur på mannen, vil skilles.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 22:06   #535
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Sur på mannen, vil skilles.

Auda. Nei, SÅ sur på Optimistmannen er jeg ikke. Han er helt perfekt å leve sammen med på de fleste områder.
Men når det gjelder fotball, orden og å stå opp med jentene i helgene...

Gammel 15-03-09, 22:15   #536
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt trist og lei. Og i dårlig form. Ser dårlig ut med jobbing i morgen altså! Og nå er mannen uggen han og.

Gammel 15-03-09, 22:17   #537
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Drikker vin, spiser ostepop og overser fotball.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 22:23   #538
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Drikker vin, spiser ostepop og overser fotball.

Vin og ostepop?

Finfin kombinasjon ser jeg for meg!

Ellers overser jeg fotballen jeg og.

Gammel 15-03-09, 22:27   #539
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Vin og ostepop?

Finfin kombinasjon ser jeg for meg!

Ellers overser jeg fotballen jeg og.

Måtte drikke opp resten av helgens vin, og spise opp restene av helgesnacksen. Hva gjør man ikke for å fullførepliktene liksom...

Forøvrig sendes en klem over til deg!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 22:28   #540
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser på film; Street kings.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.