Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Kan du synge?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Kan du synge?
Ja, jeg er profesjonell musiker/sanger. 2 0,99%
Ja, jeg er nærmest proff (synger i bryllup etc.). 5 2,46%
Ja, og jeg er korsanger/har (hatt) musikk som hobby i årevis. 50 24,63%
Ja, men jeg gjør det sjelden. 30 14,78%
Ja, jeg treffer som regel tonene. 50 24,63%
Tja, jeg treffer vel over halvparten av tonene. 20 9,85%
Jeg liker å synge, men treffer ikke tonene (er en brummer). 19 9,36%
Nei, jeg verken kan eller vil synge. 12 5,91%
Jeg aner ikke om jeg treffer tonene. 10 4,93%
Dustepoll! 5 2,46%
Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 19:15   #61
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du synge?

Jeg synger ikke særlig pent, men jeg synger høyt. Elsker å synge!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 19:28   #62
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synger barnesanger til husbruk, og stemmer gjerne i på Mamma Mia, om jeg er alene hjemme. Plystre kan jeg derimot ikke.

Gammel 16-03-09, 20:50   #63
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kan og kan.. Inbiller meg i hvert fall at jeg er kjempeflink og god på det.Synger med det nebbet jeg har.
Husker for mange år siden da jeg skulle synge nattasang for niesen min. Hun bare dro dyna over hodet og sa "du behøver ikke synge mere nå! "

Gammel 16-03-09, 20:51   #64
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg treffer som regel tonene. Nå når jeg har vondt i halsen derimot ...

Gammel 16-03-09, 20:53   #65
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synger i ett av Vestfolds størte amatør-kor men har pt permisjon.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 20:55   #66
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om jeg en sjelden gang synger, sier gutten på 4 tørt; ikke syng du, mamma …!

Gammel 16-03-09, 20:56   #67
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Det kan jeg. Jeg har gått musikklinje, hovedinstrument sang (for mange år siden) og har i tatt sangtimer i mange år.
Sang i kor også.
Men, nå er vel stemmen i fritt forfall i og med at jeg verken øver eller synger mye for tiden. Skal finne meg ett kor med passende ambisjonsnivå når samboeren min finner ut at han skal være litt mere hjemme
Noen som vet om noen gode, men ikke alt for seriøse kor i Trondheim?

Gammel 16-03-09, 20:59   #68
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Om jeg en sjelden gang synger, sier gutten på 4 tørt; ikke syng du, mamma …!

Uff da, er vel ikke så ille vel.

Gammel 16-03-09, 21:01   #69
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Uff da, er vel ikke så ille vel.

Hihi…jo! Så ille er det!
Av og til poengterer han det ved å holde seg for ørene!!

Gammel 16-03-09, 21:04   #70
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Oi da. Syng med den stemmen du har du.
Propellen på 4 sier også at jeg ikke skal synge når han hører på "sin" musikk. Men jeg innbiller meg at han bare vil høre sin musikk uten at jeg blander inn min vakre stemme

Gammel 16-03-09, 21:05   #71
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg treffer tonen, men har ingen fin sangstemme dessverre.

Ungene her i huset synger også klokkeklart, det har de gjort siden før de greide å uttale ordene.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:06   #72
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Oi da. Syng med den stemmen du har du.
Propellen på 4 sier også at jeg ikke skal synge når han hører på "sin" musikk. Men jeg innbiller meg at han bare vil høre sin musikk uten at jeg blander inn min vakre stemme

Takk

Gammel 16-03-09, 21:08   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synger bestandig, men jeg har selvinnsikt nok til å vite at jeg ikke er særlig flink, som i skolert og har god stemme. Jeg egner meg til kor og fyllesang. Når jeg i tillegg kan ca. en trillion tekster, sier det seg selv at Glitter og aC ikke bør dra på nachspiel med meg.

Jeg synger mer enn bra nok i vanlige sosiale sammenhenger, så lenge jeg ikke innbiller meg at jeg er god, liksom.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:10   #74
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan synge. Jeg har sunget i kor i åresvis, og har også dirigert en del.
Jeg synger ikke så mye nå lenger, etter ørten halsbetennelser begynte det til slutt å slite på stemmebåndene.
Jeg sang i et band i studietiden, og har så visst ingen pinglestemme. Stemmen min bærer mer enn nok. :brøøøl:

Gammel 16-03-09, 21:14   #75
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja.... jo, jeg kan jo synge, men ikke så veldig bra.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:31   #76
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synger høyt og mye og treffer ikke en eneste tone.

Gammel 16-03-09, 21:31   #77
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er å kunne synge? Fant ingen alternativer som passer. Jeg treffer alltid tonene, men jeg har vel ikke akkurat noen vakker stemme. Jeg synger imidlertid ganske ofte.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:36   #78
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har vært sopran i kor. Synger helt ok, men er ikke veldig rutinert. Er ikke en interesse jeg har egentlig....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:37   #79
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ja. Men jeg gjør det alene.

Gammel 16-03-09, 21:52   #80
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Ikke noe jeg plager andre med, men synger høyt alene i bilen med musikk på full guffe.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.