Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du på twitter?
Hver dag 0 0%
Noen ganger i uka 1 0,99%
Noen ganger i mnd 1 0,99%
Har registrert meg men glemt greia 5 4,95%
Hva er twitter? 91 90,10%
Dustepoll 3 2,97%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-08, 14:51   #21
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Do you twitter? (det blir jo ikke det samme på norsk...)

Jeg er veldig opptatt av brukergenerert innhold på nettet og trenger å stikke hodet opp fra materien og sjekke om andre også er der.

Jeg blogger ikke, men leser blogger, jeg twitter ikke men følger hva som skives om jobben min.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 18:41   #22
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg registrerte meg en gang i tiden, men så vel aldri helt poenget. Jeg avfeide det som en fjortisgreie, men som med så mange andre ting innser jeg at det godt kan skyldes at jeg bare ikke skjønte hvordan det kunne anvendes på en interessant måte. Broren min twitter som bare det, og han er både eldre enn meg og langt fra fjortis, så jeg prøver å stille med åpent sinn.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 20:26   #23
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er registrert, men siden jeg ikke kjenner noen personlig som er der så ble det med det.

Men hører om det stadig vekk på diverse podcaster. Tror det er mer populært i USA.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 13:39   #24
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For øvrig har Barack Obama Twitter-side. Lurer på om han skal fortsette med det som president. Hadde vært gøy.

http://twitter.com/BarackObama

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-08, 15:48   #25
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Aner ikke hva det er engang jeg.. Men FB er nok for meg om det er noe lignende...

Gammel 17-03-09, 00:49   #26
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er offisielt hekta...

kvittre kvittre

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 01:02   #27
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Twitter er genial.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 01:03   #28
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke engang sett på det.

Gammel 17-03-09, 01:04   #29
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har ikke engang sett på det.

Du er nå på twitter. Jah.

Sist redigert av HP : 17-03-09 kl 01:06. Årsak: FP har altfor mange smietryner …
Gammel 17-03-09, 01:07   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er der ikke. Det er sikkert bare den nye saueboken og den kan folk ha i fred for meg.

Gammel 17-03-09, 01:10   #31
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kremt. Nå lurte du meg inn.

Gammel 17-03-09, 01:34   #32
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får ikke opp bilde!

Gammel 17-03-09, 09:06   #33
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg får ikke opp bilde!

Jeg ser bilde: http://twitter.com/tosse

Gammel 17-03-09, 14:17   #34
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Standard

Nei, har du sett!

Gammel 17-03-09, 14:46   #35
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg twittrer fortsatt ikke.
Men når jeg nuh ganske straks får en master i Sharepoint, skal jeg blogge der.

Gammel 17-03-09, 15:14   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå som jeg endelig kvitrer jeg også, og så er pollen avsluttet? :fnys:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 17:56   #37
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tvittrer
Liker å teste ut det som er av ulike nyvinninger på nettet, og bruker det aktivt i jobben min, så følte at jeg måtte være der også. Artigst når man har andre kjente der da, eller folk med lik interesse (er det ikke sånn overalt?).

Gammel 17-03-09, 18:42   #38
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC: Du har ikke fortalt meg at du kvitrer.

Gammel 17-03-09, 18:43   #39
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

aC: Du har ikke fortalt meg at du kvitrer.

Jeg begynte i går.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 18:45   #40
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Sorry. Jeg har for langt navn. og .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.