Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhonetråd nr 9843537

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 23:42   #1
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

iPhonetråd nr 9843537

Jeg leser på Spaceworld sine sider at Telenor nå skal "få" iPhoneavtale. Noen som har noe mer info om det? Jeg står nemlig på trappen til å kjøpe.

Gammel 10-03-09, 00:21   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhonetråd nr 9843537

Bare innom for å "oooooh"´e litt!

Gammel 10-03-09, 09:12   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

http://www.online.no/teknologi/20090...08-iphone.html

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 09:37   #4
Left
Passiv

Standard

Er ikke dette egentlig tråd nr 9843539?

Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:14   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil også ha iphone, men kan ikke kjøpe før i slutten av mai, så da håper jeg denne avtalen er på plass...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 10:20   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg venter og å¨telenors iphone tilbud!

Gammel 10-03-09, 10:23   #7
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er ikke dette på plass da? Mannen kjøte iPhone for en mnd. siden, og jeg mener bestemt at han har Telenor. Det som ennå ikke er på plass er MMS funksjonen.

Gammel 17-03-09, 14:02   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

20. mars kl. 09 er avtalen helt på plass og iPhone tilgjengelig med dekning fra Telenor og Djuice.

Gammel 17-03-09, 14:15   #9
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått mail. :blid:

Gammel 17-03-09, 14:36   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er forøvrig ikke MMS på iphone og det kommer ikke heller.

Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 14:55   #11
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Gleder meg til å få Iphone. Vil helst ha nå! Dumme bindingstid

Gammel 17-03-09, 14:58   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan trøste dere som venter med at jeg er ganske misfornøyd med iPhonen min. Den tålte ikke engang et bittelite fall på 30 cm. - den døde rett og slett.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:02   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare husk å få digitale sigaretter til den.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:02   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min har tålt fall på 1 meter.

Mannen er veldig glad for at telenor kommer med iPhone, tipper jeg. Skulle ikke forundre meg om han hadde forhåndsbestilt, dersom det går an.

Min bindingstid går ut i august, og det passer fint, for da får jeg jobbnummer.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:07   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 15:16   #16
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg vurderer sterkt, men kan noen fortelle meg hva prisen blir? Det stod det ingenting om i mailen!

Gammel 17-03-09, 15:48   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Den minste kommer på 5587 det første året. (Den koster mindre på netcom såvidt jeg så).

Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 16:16   #18
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den minste kommer på 5587 det første året. (Den koster mindre på netcom såvidt jeg så).

Den på 16 kom på rundt 6000 på ett år, så det ligger på tusenlappen mindre enn Netcom.

Gammel 17-03-09, 16:17   #19
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg var jo ikke der da du demonstrerte, og har gått glipp av hele greia.

Gammel 18-03-09, 13:29   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Den på 16 kom på rundt 6000 på ett år, så det ligger på tusenlappen mindre enn Netcom.

Det som står på forsiden hos netcom er ikke den billigste løsningen. Hvis du velger et annet abonnement så går totalprisen ned. 16 GB varianten koster drøyt seks tusen hos netcom også.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.