Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.
Hvis det er slik bør du snakke med legen din og kanskje med en psykolog. Det du innbiller deg om vaksine er tull. Og det er dumt hvis du går rundt med bekymring og dårlig samvittighet på grunn av det, og en nettforumdiskusjon der «alle» er uenige med deg og stort sett ler av det du sier er neppe et egnet sted for å få hjelp med det heller.
Ben "recommends therapy" Murphy
Vet du, det har jeg også gjort. 3 forskjellige leger, 3 helsesøstre, 1 overlege. Så vi ble enige om å ikke gi han mer vaksiner pga dette. Og selv om dere ler av meg, så er guttens helse viktigere enn at dere på et nettforum sitter her og ler av meg. Det er faktisk ingen som ennå helt vet om vaksiner skader/skader ikke. Og det sa alle de legene jeg har snakket med selv. De vaksinerer helt friske barn, og de tåler de bedre enn barn som muligens har en sykdom som kan bryte ut. Helsesøstre er heller ikke flinke å opplyse om at det kan få allergisk sjokk hvis det er mye allergi i familien.
Det opplyste ingen meg om da vi skulle vaksinere, men jeg fant ut av det selv ved å lese meg frem.
|