|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Har du fasttelefon?
Vi også, og før alle barna er store nok til å ha egne mobiler sier vi ikke opp fasttelefonen. Nå brukes den til å ringe oss og til å ringe venner for å gjøre avtaler.
|
|
|
#42 |
|
heimføing
|
Sv: Har du fasttelefon?Har ikke fasttelefon. De siste årene jeg/vi hadde det så ble den ikke brukt, selv om det var billig ip-telefoni.
Tror kanskje jeg kommer til å gå for denne løsningen om en stund. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tåler regn
|
Sv: Har du fasttelefon?Har fasttelefon da jeg prater en del i tlf. Liker dårlig å sitte med en mobiltlf som jeg føler "koker" i øret. Bruker mest mobilen til å sende sms, eller gi korte beskjeder. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Har du fasttelefon?Hmmm... Jeg kjøper enkelte av argumentene her, definitivt. Vi har gratis internett og dermed kommer telefonen som en stor ekstrautgift, men med små unger som etterhvert vokser til vil nok fasttelefonen ha sin misjon her i heimen. Og når man tenker på aldrende besteforeldre som er mest komfortable med sånt så sier det seg selv, egentlig. |
|
|
|
#46 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Har du fasttelefon?Vi har iptelefon.
|
|
|
|
#47 |
|
Går videre
|
Sv: Har du fasttelefon?Vi bruker mest skype. Mener det koster 0,13 øre per minutt til fasttelefon og ca 1 kr. til mobil.
|
|
|
#48 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du fasttelefon?Vi har hatt IP-telefon, men det gav vi fort opp. Bare tull og tøys å ha.
|
|
|
#49 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du fasttelefon?Vi har ip telefon.
|
|
|
#50 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Har du fasttelefon?Vi har hustelefon, synes det er greit å ha. Selv om jeg bruker nok mob mest.
|
|
|
#51 |
|
Permakulturell
|
Sv: Har du fasttelefon?Vi kuttet fasttelefoni for noen mnd. siden, da den trådløse telefonen tok kvelden. Vi har ikke savnet den et sekund. Jobben betaler mobilen min, og for at det skal lønne seg er det den vi bruker mest når vi ringer ut privat. Det blir uansett ikke de store kostnadene.
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du fasttelefon?Nei, det begynner å bli noen år siden vi hadde fasttelefon. Savner det ikke heller, egentlig. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Har du fasttelefon?Vi har ip-telefon ;Phonzo
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du fasttelefon?Ja vi har fasttelefon. Jeg foretrekker å snakke i den framfor mobilen som jeg blir helt kokt i hodet av, i tillegg er det en trygghet at ungene har telefon tilgjengelig når de er alene hjemme. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
heimføing
|
Sv: Har du fasttelefon?
Tja, mora mi på over sytti sier opp fasttelefonen nå og går over til kun mobil. Så alder er ingen hindring. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du fasttelefon?Vi har IP-telefon. Den brukes relativt sjelden.
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Sv: Har du fasttelefon?Sa opp fasttelefonen for litt over et år siden. Det er ganske praktisk og vi har fri familie. Funker veldig bra her hos oss men vi er jo bare to da |
|
![]() |
|
|