|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Alltid. Hvis jeg ikke gjør det er det en ren forglemmelse.
![]() |
#2 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på SMS?Jeg svarer på sms ja. Men ikke dersom det for eksempel står: "Jeg er hos deg om 1 time". Det hender at jeg glemmer å svare på sms, men jeg ville aldri latt en sms-henvendelse stå ubesvart bevisst.
![]() |
#3 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på SMS?
![]() |
![]() |
#4 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på SMS?
Ja, og så svarer jeg selvsagt ikke på kjedesms, vitser ol. Jeg videresender heller ikke. Jeg er sikker på at Telenor og dets like har egne folk som sitter og finner på slike i rent forretningsøyemed. :konspiratorisk:
![]() |
![]() |
#5 |
By the Sea
|
![]() Sv: Svarer du på SMS?Å ikke svare på SMS er uhøflig, selvfølgelig. Men jeg har heller ikke limt telefonen til meg, så det kan fort gå noen timer.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svarer du på SMS?Jeg svarer på sms, men ikke alltid umiddelbart etter at den er mottatt. Jeg går ikke med mobilen på meg til enhver tid,gidder ikke å være tilgjengelig døgnet rundt. En av de fine tingene med mobil og sms er at jeg svarer når jeg har tid. Reklame og kjedemeldinger svarer jeg naturligvis ikke på. Eller er det vanlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|