|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan gjør dere rent?
Jeg har tenkt litt på det jeg også, men en grunn til at vi ikke kommer til å gjøre at vi nok ikke har råd til det, eller vil ta oss råd til det. En annen grunn er at jeg vel egentlig synes at barna etterhvert kan få flere plikter i hjemmet og være med å dele på husarbeidet. Hvis noen kommer og gjør rent for oss, mister de kanskje litt av denne lærdommen? Man har ofte ikke råd til hushjelp når man flytter hjemmefra og da er det greit å ha lært seg husarbeid hjemmefra, og være vant til å gjøre rent. Hva tenker dere om dette?
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
Ungene er med og rydder huset i forkant av vaskehjelpbesøket, og jeg tipper at de blir vant til å se både mor og far med vaskefille til tider. Og de blir godt involvert i alt annet vi gjør i huset, så jeg tror ikke vi kommer til å oppdra bortskjemte drittunger. Husvasken er den ene tingen i heimen vi outsourcer, og det gjør jeg med meget god samvittighet.
![]() |
#3 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo kjempebra! Da lærer de seg nok det som trengs.
![]() |
|
|