|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva holder slapsevær?
Men, blir det ikke klumpete, ballete og tett? Jeg synes det er bortkastede penger å kjøpe vanntett dress om man likevel trer regnbukse utenpå. Da kan man liksågodt kjøpe en billigdress, mener jeg. Har hatt noen runder i bhg ang dette, og ser at de tar på regnbukse selv om dressene er vanntette.
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Nei, tror ikke det. Han har bare noe tynn fleece under Trolldressen, ikke det foret som hører med. Det er bare nå det er superbløtt han bruker regnbukse over fordi han nærmest sitter i dammer og Trolldressen i tillegg begynner å bli litt sliten. Jeg har jo ikke KJØPT dressen for å bruke regnbukse over, han har brukt den utallige dager uten regnbukse og hatt glede av både vanntettheten og andre gode ting ved den. I vinter fjernet jeg selvsagt bare regnbuksa fra barnehagen så den ikke var tilgjengelig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Har du prøvd å impregnere dressen på nytt? Kanskje det hjelper?
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Det hjelper sikkert å impregnere på nytt. Akkurat nå har jeg bare ikke giddet. Den synger på siste verset. Det er også noe galt med borrelåsen nederst så den trekker vann der uansett. Akkurat nå er det så vått overalt at regnbukse uansett må til; S har også en tendens til å havne i det aller våteste element og da holder ingenting. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Jeg gjør akkurat det samme, det eneste de får velge og vrake i er luer og votter. Regntøy har vi kun i barnehagen nå som det er klissvått. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Fordi foreldre er like forskjellige som det finnes ulike dresser, og noen er umulig å gjøre til lags uansett. :tidligere dagmamma:
|
![]() |
|
|