Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva holder i slapsevær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-09, 21:30   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva holder slapsevær?

S bruker Trolldressen med regnbukse over og cherrox. Det blir vått, men holder tett.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 21:35   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

S bruker Trolldressen med regnbukse over og cherrox. Det blir vått, men holder tett.

Men, blir det ikke klumpete, ballete og tett? Jeg synes det er bortkastede penger å kjøpe vanntett dress om man likevel trer regnbukse utenpå. Da kan man liksågodt kjøpe en billigdress, mener jeg. Har hatt noen runder i bhg ang dette, og ser at de tar på regnbukse selv om dressene er vanntette.

Gammel 18-03-09, 21:52   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Men, blir det ikke klumpete, ballete og tett? Jeg synes det er bortkastede penger å kjøpe vanntett dress om man likevel trer regnbukse utenpå. Da kan man liksågodt kjøpe en billigdress, mener jeg. Har hatt noen runder i bhg ang dette, og ser at de tar på regnbukse selv om dressene er vanntette.

Nei, tror ikke det. Han har bare noe tynn fleece under Trolldressen, ikke det foret som hører med. Det er bare nå det er superbløtt han bruker regnbukse over fordi han nærmest sitter i dammer og Trolldressen i tillegg begynner å bli litt sliten. Jeg har jo ikke KJØPT dressen for å bruke regnbukse over, han har brukt den utallige dager uten regnbukse og hatt glede av både vanntettheten og andre gode ting ved den. I vinter fjernet jeg selvsagt bare regnbuksa fra barnehagen så den ikke var tilgjengelig.

Gammel 18-03-09, 22:16   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, tror ikke det. Han har bare noe tynn fleece under Trolldressen, ikke det foret som hører med. Det er bare nå det er superbløtt han bruker regnbukse over fordi han nærmest sitter i dammer og Trolldressen i tillegg begynner å bli litt sliten. Jeg har jo ikke KJØPT dressen for å bruke regnbukse over, han har brukt den utallige dager uten regnbukse og hatt glede av både vanntettheten og andre gode ting ved den. I vinter fjernet jeg selvsagt bare regnbuksa fra barnehagen så den ikke var tilgjengelig.

Har du prøvd å impregnere dressen på nytt? Kanskje det hjelper?

Å fjerne regnbuksa er en god idè.

Gammel 18-03-09, 22:18   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Har du prøvd å impregnere dressen på nytt? Kanskje det hjelper?

Å fjerne regnbuksa er en god idè.

Det hjelper sikkert å impregnere på nytt. Akkurat nå har jeg bare ikke giddet. Den synger på siste verset. Det er også noe galt med borrelåsen nederst så den trekker vann der uansett. Akkurat nå er det så vått overalt at regnbukse uansett må til; S har også en tendens til å havne i det aller våteste element og da holder ingenting.

Jeg har minst mulig i barnehagen for å minke sannsynligheten for vill og gal påkledning. Regntøy og cherrox ble fjernet så fort jeg så muligheten og ikke returnert for for et par uker siden. Regnjakka har jeg forresten ikke returnert ennå *lur*.

Gammel 18-03-09, 22:22   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har minst mulig i barnehagen for å minke sannsynligheten for vill og gal påkledning. Regntøy og cherrox ble fjernet så fort jeg så muligheten og ikke returnert for for et par uker siden. Regnjakka har jeg forresten ikke returnert ennå *lur*.

Jeg gjør akkurat det samme, det eneste de får velge og vrake i er luer og votter. Regntøy har vi kun i barnehagen nå som det er klissvått.
Jeg bærer heller litt frem og tilbake, så blir ikke påkledningen feil. :hønemor:
Hvorfor kler de forresten så idiotisk på ungene til tider?

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 01:12   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hvorfor kler de forresten så idiotisk på ungene til tider?

Fordi foreldre er like forskjellige som det finnes ulike dresser, og noen er umulig å gjøre til lags uansett. :tidligere dagmamma:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.