Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Endelig fått meg leilighet. (Med bilder!)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-09, 22:06   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Endelig fått meg leilighet, MED BILDER

Så flott Smurfen!!!! Gratulerer. Dette var en glad nyhet. Kan jeg spørre om hva du må betale i leie, og hvor mange soverom...

Driver og sonderer litt leiemarked. Og har en følelse av at det ikke er mye dyrere i Oslo enn i Trondheim lenger.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 22:21   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

To soverom perhonen Og prisen er som vanlig i oslo HØY

Tusen takk alle sammen, jeg er rimlig letta nå. Det har ligget på meg i flere mnd, å det verste er at jeg ahr vært så kresen selv hvor lite tid jeg har hatt på meg deilig at det er over nå ihvertfall

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 00:20   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med leilighet!
Så fint at det ordna seg til slutt.
...sånn helt på tampen ...

Gammel 20-03-09, 06:16   #4
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med ny leilighet, såg veldig bra ut.

Så deilig med to bad.

Gammel 20-03-09, 07:01   #5
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk. Ja deilig at det orndet seg nå, selv om det var helt på tampen.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 07:45   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Så fint ut!

Er det der man skulle pusse opp bad?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.