Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Dating/treff-underforum

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 00:58   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dating/treff-underforum

Kanskje det er på tide med et underforum hvor vi kan avtale dater og treff på FP? Mange av oss er jo jevnlige datere fra diverse barselgrupper og andre konstellasjoner. Og her er det jo duket for både shoppingtreff og litteraturtreff og andre tematreff dersom man bare vil.

HP, du fikser vel det?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 09:21   #2
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dating/treff-underforum

Hver gang jeg leser denne overskriften, får jeg for meg at du skal begynne å leke Kirsten Giftekniv her inne, og lurer fælt på hvordan du skal finne nok gutter til prosjektet.

Men idéen din er god, uansett!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 09:32   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smart plan

Gammel 26-11-06, 10:15   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hver gang jeg leser denne overskriften, får jeg for meg at du skal begynne å leke Kirsten Giftekniv her inne, og lurer fælt på hvordan du skal finne nok gutter til prosjektet.

Men idéen din er god, uansett!

He, he... Eller så er du kanskje litt nervøs for at det skal komme flere mannlige konkurrenter til å flørte med damene her inne

Gammel 26-11-06, 10:36   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

He, he... Eller så er du kanskje litt nervøs for at det skal komme flere mannlige konkurrenter til å flørte med damene her inne

Den tok du kjapt!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 11:23   #6
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, et sånt underforum må vi ha!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 14:35   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

God idé!

Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 20:00   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Kanskje det er på tide med et underforum hvor vi kan avtale dater og treff på FP? Mange av oss er jo jevnlige datere fra diverse barselgrupper og andre konstellasjoner. Og her er det jo duket for både shoppingtreff og litteraturtreff og andre tematreff dersom man bare vil.

HP, du fikser vel det?

JA!!!

Jeg skulle legge ut en tråd om et treff for en gjeng fra en barselgruppe fra august 2003
Vi har hengt sammen siden mars 2003
Noen av jentene er ikke så aktive at de har tilgang til medlemssalongen, så det mest rette stedet ble et skravleforum
Savnet et "Treff" forum
Kanskje noen vil samle likesinnede til shopping, skravling eller what ever?

Gammel 26-11-06, 21:02   #9
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

lurt..

Gammel 26-11-06, 21:35   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg vil på date!

Gammel 26-11-06, 21:46   #11
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig lurt. På et annet forum som jeg er på har vi en egen underforum som rett og slett heter Treff.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 02:51   #12
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva skjer? Ingenting? Er det ikke noen som skulle fikse et treff-forum? Synes vi bør ha det her inne!

Gammel 17-12-06, 12:01   #13
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Det går an å avtale treff uten et treff-forum.

Ønsket er registrert, men jeg har ikke sett behovet enda.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 01:07   #14
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det går an å avtale treff uten et treff-forum.

Ønsket er registrert, men jeg har ikke sett behovet enda.

Har du ikke sett behovet enda? Vi skriker jo etter både Odd Molly-treff, shoppingtreff, juletreff og "førstemann å sjekke HP" treff

Gammel 18-12-06, 01:15   #15
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Ja, jeg vil på date!

Jeg også

Gammel 18-12-06, 01:29   #16
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Har du ikke sett behovet enda? Vi skriker jo etter både Odd Molly-treff, shoppingtreff, juletreff og "førstemann å sjekke HP" treff

Buggistreff også?

Start tråder om det der de hører hjemme (tema, generell, medlemssalong). Om det blir veldig mange tråder så lager vi et forum. Jeg har ikke sett noen enda.

Her er noen medlemmer som allerede har truffet meg, så førstemann er forbi. Det var vel 3 førstemenn(kvinner), som traff meg samtidig faktisk.

Gammel 18-01-07, 13:19   #17
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

Buggistreff også?

Start tråder om det der de hører hjemme (tema, generell, medlemssalong). Om det blir veldig mange tråder så lager vi et forum. Jeg har ikke sett noen enda.

Her er noen medlemmer som allerede har truffet meg, så førstemann er forbi. Det var vel 3 førstemenn(kvinner), som traff meg samtidig faktisk.

Det blir rett og slett for dumt å lete seg i hjel på hvert eneste forum etter treff... og mange kommer ikke til å få det med seg. Hvorfor er det så vanskelig å lage et treff forum her inne som andre nettsteder har?
Hadde vært så fint med et sted for treff så blir det lettere å se med en gang.

Gammel 18-01-07, 14:11   #18
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Jeg har enda ikke sett noen prøve å avtale treff, så hvor dumt det blir er det ikke grunnlag for å si noe om. Hvis du vil ha treff så oppfordrer jeg deg til å starte en tråd, og se hva som skjer. For eksempel i medlemssalongen.

Opprinnelig lagt inn av HP

Om det blir veldig mange tråder så lager vi et forum. Jeg har ikke sett noen enda.

Gammel 18-01-07, 14:16   #19
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Standard

Jeg har enda ikke sett noen prøve å avtale treff, så hvor dumt det blir er det ikke grunnlag for å si noe om. Hvis du vil ha treff så oppfordrer jeg deg til å starte en tråd, og se hva som skjer. For eksempel i medlemssalongen.

Angelique sier jo over her at hun hadde lett etter en plass å legge et treff, men fant ikke noe sted. Det resulterte i at vi sendte PM-er til de aktuelle. Det er jo greit det når man vet hvem man vil treffe, men dersom man skulle ønske å hatt et mer åpent treff, så tror jeg det hadde vært fint med et eget underforum til dette.

Gammel 18-01-07, 14:18   #20
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Vi har flere forum som kan brukes.

Opprinnelig lagt inn av HP

Start tråder om det der de hører hjemme (tema, generell, medlemssalong).

Ingen grunn til å være sjenert.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.