|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Den store champagnetrådenJeg er veldig på bølgelengde med Benmurphy. Charlemagnes standardchampagne er veldig god. Årgangschampagnen deres er aldeles fantastisk og banker Moët & Chandon ned i støvlene. De store champagnehusene bruker enorme summer på reklame, og dette gjør varene deres uforholdsmessig dyre. Du gjør langt oftere gode champagnekjøp når du kjøper fra små produsenter. |
|
|
|
#22 |
|
Peppy!
|
Sv: Den store champagnetrådenDeutz Brut Classic var den jeg hadde glemt navnet på. Billig og veldig god. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Den store champagnetråden
Jeg presser meg inn foran Kif. Krug er det helt store. Alle har hørt om Dom Perignon, men kvalitetsmessig når den ikke Krug til knærne. Har du planer om å kjøpe dyr champagne, kjøper du Krug. Ikke Dom Perignon. Krugs standardchampagne koster 1100 kroner - 100 mer enn Dom Perignon. |
|
|
|
#24 |
|
Permakulturell
|
Sv: Den Store Champagnetråden
Jeg drar frem denne tråden igjen, jeg. Selv er jeg veldig glad i musserende, men kjøper sjelden champagne. Det blir mest Prosecco og en og annen Cremant de Bourgougne.
|
|
|
#25 |
|
Peppy!
|
Sv: Den store champagnetrådenJeg skal feire bursdagen min neste fredag, og da blir det champagneservering. Men jeg spanderer ikke Krug på alle gjestene altså, det får jeg spare til alenefeiring med ektefellen. Jeg skal prøve noe nytt i år. Kanskje Piper som Scarlett og Missa her går god for? Den var altså ikke veldig dyr? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Den store champagnetrådenPiper er fin og frisk, og såpass lite dyr at du kanskje til og med kan spandere på deg en testflaske før bursdagen!
|
|
|
|
#27 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store champagnetrådenEr ikke veldig inn i Champagne verdenen, men vi har hatt en fra Pierre Peters som er veldig god. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ferdig!
Sv: Den store champagnetrådenDenne er det: |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den store champagnetrådenNo har eg endelig smakt Veuve Cliqout eller korleis det skrives, og var ikkje akkurat superbegeistra. Ved neste champagnekjøp skal eg ha med meg denne tråden på innerlomma.
|
|
|
|
#30 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Den store champagnetrådenMan må være FP'er for å drikke champagne under finanskrisa. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store champagnetrådenCharles de Cazanove, billig og god. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med solpudder på |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Den store champagnetrådenSkrekken er at sønnen min blir en sånn.
|
|
|
#36 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Den store champagnetrådenJeg reiser snart til Champagne ...
|
![]() |
|
|