Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er 42 stor størrelse på klær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-09, 20:51   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 42 stor størrelse på klær?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Men det finnes jo knapt nok butikker for oss småttiser jo. :snufs: Bare en liten digresjon men det er nesten lettere å finne i store størrelser enn i 32-34 som ser ut som voksenklær.

Jeg har en venninne som er 146 høy, du er vel omtrent det samme? Hun er så heldig at hun er utdannet designer så hun lager masse klær selv. Men hun er jammen frustrert til tider over å ikke finne noe som passer til alderen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:03   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har en venninne som er 146 høy, du er vel omtrent det samme? Hun er så heldig at hun er utdannet designer så hun lager masse klær selv. Men hun er jammen frustrert til tider over å ikke finne noe som passer til alderen.

Wow!
Jeg er jo kjempe i forhold til henne med mine 155,5 cm ver bakken.
Helt umulig. Bare nå sist når jeg skulle ha meg en softshelljakke, det å finne en som ikke var rosa, babyblå eller lys lilla var nesten umulig når str. skulle være 152.

Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:09   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow!
Jeg er jo kjempe i forhold til henne med mine 155,5 cm ver bakken.
Helt umulig. Bare nå sist når jeg skulle ha meg en softshelljakke, det å finne en som ikke var rosa, babyblå eller lys lilla var nesten umulig når str. skulle være 152.

Helt out of topic, men hun er altså 146 cm, jeg er en 168 cm og en annen venninne er 176 eller noe sånt. I den periode vi var mye sammen alle tre så vi nok litt av en trio å se på, tripp, trapp tresko. Jeg tror at vi av en eller annen grunn gikk etter høyde og

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:14   #4
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Helt out of topic, men hun er altså 146 cm, jeg er en 168 cm og en annen venninne er 176 eller noe sånt. I den periode vi var mye sammen alle tre så vi nok litt av en trio å se på, tripp, trapp tresko. Jeg tror at vi av en eller annen grunn gikk etter høyde og

Du skal bare se når jeg og Stælken min er ute og går.

Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 21:10   #5
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Men det finnes jo knapt nok butikker for oss småttiser jo. :snufs: Bare en liten digresjon men det er nesten lettere å finne i store størrelser enn i 32-34 som ser ut som voksenklær.

Jupp. Det er ikke spesielt kult å kjøpe jeans i str. 12 år på H&M.
Jeg er faktisk 32 år og ikke en tenåring.

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

For noen år siden måtte tynne og små kvinner handle på barnebutikker for å få klær som satt riktig, i dag har jeg inntrykk av at det finnes mange butikker der man må være liten og tynn for å finne klær. Mulig at det er butikker som appellerer mer til tenåringer enn voksne damer.

Da lurer jeg på hvor du handler?

Jeg er 160 og veier 45 kg. Bukser og skjørt kan jeg bare glemme å kjøpe i vanlige klesbutikker, det detter av meg! Tights går greit da ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.