Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fly til Florida som har tv på stolryggen

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-09, 23:06   #28
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fly til Florida som har tv på stolryggen

Hvilke selskaper reiste dere med til Miami? Leter etter billige bill til februar...

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg synes det var svinaktig dyrt for å være helt ærlig
Vi (eller en av oss) drar en til to ganger i året, men er vanligvis tidlig ute med å bestille, og for to voksne og ett barn betaler vi vanligvis 7-9000, riktig nok i vintersesongen, og til Orlando-området. De gangene vi har reist til Miami har prisene vært sammenlignbare, og tilbudet connections større.

Men så er heller ikke sete-tv viktig for oss Det er faktisk billigere å kjøpe ekstra batteri til laptopen
Du kan sjekke Sterling også, de har charterreiser med billigere kun-fly varianter. Lufthansa har også en charter-variant som jeg ikke husker navnet på i farta. Condor? Eller noe sånt. De har også billigere charter-varianter. Du kan også sjekke med Virgin Air fra London, da må du komme deg til London og billigste variant er fra Torp, men da mener jeg å huske at du må overnatte + bytte flyplass

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.