Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den teiteste krangel ever?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 10:51   #41
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg har nøyaktig samme type mann som Kirsebær. Skulle nesten tro han pendlet mellom her og der. I tillegg er jeg totalt urimelig dersom blodsukkeret blir for lavt, og kan finne på å lage tåpelige episoder de minste småtterier. Som regel klarer jeg heldigvis å kontrollere meg selv, men det hender jeg tjener godt på mannens tålmodighet.

Lavt blodsukker er livsfarlig! Jeg har så mange historier der jeg har hatt lavt blodsukker og medfølgende hysterisk temperament og helt tragiske reaksjoner på bagateller. Det blir som å tirre en sulten løve...
Blant annet endte vi opp på hver vår side av veien og på hver vår kafè i fullt drittsinne på vår første ferie (virkelig love-ferie) i Karibien, nettopp fordi det tok for lang tid før jeg fikk mat og drikke, og jeg dere kan ikke gjette hva jeg fikk meg til å beskylde ham for. Nesten rart vi fortsatt er sammen

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 11:03   #42
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min kjære har en fortid i FNs fredsbevarende styrker, og det merkes på hjemmefronten også til tider.
I det siste har dog alt Regjeringen sagt vært min skyld. Det er i hvert fall jeg som får som ørene flagrer, til jeg slipper lenge nok til til å informere om at jeg ikke er i Regjeringen. Enda.

Gammel 18-12-06, 11:38   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

I det siste har dog alt Regjeringen sagt vært min skyld. Det er i hvert fall jeg som får som ørene flagrer, til jeg slipper lenge nok til til å informere om at jeg ikke er i Regjeringen. Enda.

Gammel 18-12-06, 11:45   #44
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utrolig døll og konservativ på enkelte områder. Selv om jeg vet at det er galt av meg, står dinosaurer som Telenor og Tine mitt hjerte nær. Det er liksom noe betryggende og solid over de gamle statseide selskapene, som har vært der så lenge jeg kan huske. Jeg synes videre at tannbørster bør være laget av Jordan. Rett etter at mannen og jeg hadde flyttet sammen, brukte jeg meg fordi han kom hjem med en tannbørste fra Aquafresh. (Det er i grunnen rart han har holdt ut med meg i alle disse årene.) Aquafresh-tannbørsten var vepseaktig gul og sort, og jeg mislikte den intenst. Jeg nevnte det ikke hver eneste gang vi pusset tenner, men ofte nok til at han utmerket godt kjente mitt syn på saken.

En gang hadde jeg vært ute og drukket øl etter jobben, og kom hjem litt brisen utpå kvelden. Jeg var lystig og fnisete, og skravlet i vei mens jeg gjorde mitt aftentoalett. Mannen trippet bak meg, og ventet på å slippe til ved vasken. Med ett grep jeg den forhatte tannbørsten. Nok en gang uttrykte jeg min hjertens mening om den, før jeg lynraskt dyppet den i toalettskålen.

Jeg kommer aldri til å glemme hans sjokkerte ansiktsutrykk. Først vantro, deretter så jeg raseriet bygge seg opp. Det siste var litt overraskende; han blir nemlig svært sjelden sint, og dette var første gang jeg opplevde det. Jeg innså at jeg måtte komme frem med overraskelsen jeg hadde i bakhånd i en viss fart. Jeg hadde nemlig vært innom Rimi på hjemveien, og der falt blikket mitt på en ny design-tannbørste fra Jordan. Den med de ovale formene, om noen husker den (jeg tror faktisk den vant en designpris en gang).

Skremt av mannens mørke øyne, sprang jeg ut i gangen og fisket den splitternye Jordan-børsten opp fra vesken. Men han lot seg ikke straks formilde, slik jeg hadde ventet. Blikket hans sa at han mente jeg ikke var vel bevart. Det var lett å se at han ikke fant spøken like morsom som jeg (med fem øl innabords) gjorde. Jeg på min side syntes han var selvhøytidelig og teit, og for første gang gikk vi surmulende til sengs.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:02   #45
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Jeg må bare spørre Xian. Var det hans tannbørste du var så opphengt i, eller hadde han kjøpt en slik tragisk tannbørste til deg?
Uansett, morsom historie.

Gammel 18-12-06, 12:03   #46
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Oooo, jeg trodde ikke jeg hadde noe å skrive om i denne tråden, vi krangler omtrent aldri. Men så kom jeg på en gang jeg var skikkelig, skikkelig sint. Det var på danskebåten, av alle steder. Utpå kvelden fant vi ut at det var lurt å finne noe nattmat, kjekt å ha noe å spise før man legger seg. Så vi lette rundt på båten, og alle sandwhichautomatene var tomme, bortsett fra én. Der var det en enslig sandwhich igjen som vi kjøpte og la nede på lugaren. Et par timer senere når vi skulle legge oss kom jeg på sandwhichen igjen, men what?!?! Den var borte!?!?! Sambo så ekstremt skyldig ut, og innrømte at han hadde vært nede og spist den mens jeg var på disko. Og ikke nok med det, han hadde delt den med venninnen min. Den siste sandwhichen på hele jævla danskebåten, som vi hadde kjøpt sammen, til oss, hadde han og venninnen min spist opp.

Jeg ble så rasende at jeg tok den ene(ste) colaboksen vi hadde, drakk så mye jeg klarte og helte resten i do, så tok jeg sjokoladeeggene han hadde hamstret i resepsjonen og trampet dem ned i gulvet og på det nye beltet hans. Needless to say, vi lå ikke i samme seng den natten.

Det er vel omtrent den eneste gangen jeg har vært ordentlig sint på ham. Du kødder ikke med maten min altså!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:08   #47
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Noe av det dummeste må være en krangel om åpning av en isboks.

Jeg var høygravid med vesla, og det var en utrolig varm sommer. For å avkjøle meg skulle jeg lage litt milkshake. Lokket på isboksen satt litt hardt, og jeg spurte mannen om han kunne åpne den for meg. Han bad meg prøve en gang til, hvis det ikke gikk skulle han åpne den. På en eller annen merkelig måte greide jeg å skrape opp hånda mi på lokket, og da ble jeg så sint at jeg slengte isboksen mot mannen og ropte at det var hans skyld.

Noe lignende er det for meg også.
Da jeg var gravid skulle vi lage pizza, så skulle han raspe ost, men det ble så mye med deigen, at han ba meg om å gjøre det. Jeg HATER å raspe ost, det vet han.
Og jeg raspet selvfølgelig knoken på tommeltotten og ble enda mer irritert. ....var jo selvfølgelig hans feil som satte meg til det arbeidet

Gammel 18-12-06, 12:10   #48
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her har jeg egentlig en hel masse å bidra med, men jeg kommer ikke på en eneste ting. Sitter her og flirer skikkelig av at andre også kan være sånn som meg... hehe.

Gammel 18-12-06, 12:15   #49
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom forresten på den aller første krangelen vi hadde. Vi var på påskeferie hos hans foreldre i nord, og som tradisjonen er i påsken så skulle vi ut på ski. Jeg hadde fortvilet forsøkt å forklare han at jeg ikke kan gå på ski, og han lovet at vi skulle ta det rolig, bare gå der det var flatt. Så vi pakket niste i sekken og tok på oss ski og labbet i vei, rett oppover. Jeg prøvde forsiktig å spørre om det ikke ble flatt snart, og det var visst rett etter den bakken vi var i. Vel, det var ikke helt tilfellet, for etter den bakken kom det en ny, og en ny, og halvveis opp i fjerde bakken eksploderte jeg. Å gå oppover er jo ikke noe problem, men jeg visste jo at vi skulle ned igjen, og ikke f... om jeg turde det. Alt dette fortalte jeg mannen, i mindre pene ordelag. Så de som satt midt i fjerde bakken, etter femten minutter på ski, og spiste sjokolade og drakk kakao, det var oss. Og mens vi satt der gikk den ene naboen etter den andre forbi og så rart på oss. Det er visst ingen som stopper der.

Vi kom oss videre til slutt, og kom oss til hytta (som var det hemmelige målet til mannen). På tilbakeveien tok jeg av meg skiene og gikk ned alle bakkene. Og jeg fikk bevist en gang for alle at denne jenta er ikke født med ski på beina.

Gammel 18-12-06, 12:16   #50
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Som gravid klarte jeg å hisse meg opp kraftig over at samboeren ville skjære pølsene i terninger, i stedet for å bare dele de i to.

Eller var det omvendt?

Grusomt var det, og man krangler da ikke om sånt med en gravid dame som vet hva hun vil.

Gammel 18-12-06, 12:37   #51
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Jeg må bare spørre Xian. Var det hans tannbørste du var så opphengt i, eller hadde han kjøpt en slik tragisk tannbørste til deg?
Uansett, morsom historie.

Det var hans tannbørste, ja. Som sagt, det er et under at han har holdt ut med meg så lenge.

Gammel 18-12-06, 12:39   #52
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Som gravid klarte jeg å hisse meg opp kraftig over at samboeren ville skjære pølsene i terninger, i stedet for å bare dele de i to.

Eller var det omvendt?

Grusomt var det, og man krangler da ikke om sånt med en gravid dame som vet hva hun vil.

Man kødder ikke med gravid dame sitt mat. Det burde ALLE da skjønne!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 12:39   #53
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Vi krangler aldri.

Gammel 18-12-06, 12:40   #54
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det var hans tannbørste, ja. Som sagt, det er et under at han har holdt ut med meg så lenge.

Da har du nok sikkert noen gode sider også, som veier opp mot denne "syke" fikseringen.

Gammel 18-12-06, 12:43   #55
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Man kødder ikke med gravid dame sitt mat. Det burde ALLE da skjønne!

Det blir tårer av sånt, selv over pølser.

Gammel 18-12-06, 12:55   #56
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av @nne, her.

Da har du nok sikkert noen gode sider også, som veier opp mot denne "syke" fikseringen.

Ja, heldigvis har jeg det. Og ellers hjelper det jo også litt at man selv innser at man ikke er helt god.

Gammel 18-12-06, 12:59   #57
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

En gang i tiden, før vi fikk barn kranglet vi om ett eller anet. Jeg kan ikke komme på hva det var da.....
Men jeg husker jeg ble skikkelig forbanna, pakket med meg bok og litt mat og tok med meg hunden og gikk.
Jeg skulle bli ute så lenge at han ble skikkelig bekymret for meg hadde jeg bestemt meg for. Så det så..........

Problemet var at etter en liten gåtur satte jeg med ned og koste litt med hunden og fant fram boka mi. Og så begynte det å regne......
Da var det bare å tusle hjem igjen da og håpe han ikke kommenterte det.
Heldigvis gjorde han ikke det.

Gammel 18-12-06, 13:08   #58
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

En gang i tiden, før vi fikk barn kranglet vi om ett eller anet. Jeg kan ikke komme på hva det var da.....
Men jeg husker jeg ble skikkelig forbanna, pakket med meg bok og litt mat og tok med meg hunden og gikk.
Jeg skulle bli ute så lenge at han ble skikkelig bekymret for meg hadde jeg bestemt meg for. Så det så..........

Problemet var at etter en liten gåtur satte jeg med ned og koste litt med hunden og fant fram boka mi. Og så begynte det å regne......

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 13:22   #59
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Litt sånn som mange barn gjør når de skal rømme hjemme ifra.

Gammel 18-12-06, 13:24   #60
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

To dager før mensen kommer, er jeg skikkelig sinna på sambo! Så her kunne jeg nok ha nevnt mye .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.