|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan jeg bruke mandler som ble kjøpt i desember for et år siden?Jeg driver og lager brente mandler, og har liggende en pose som jeg kjøpte i fjor, i løs vekt. Kan jeg bruke de? Har smakt på en, smaker helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Juba Juba
![]() Sv: Kan jeg bruke mandler som ble kjøpt i desember for et år siden?Nei, de var kjøpt i løs vekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Live and let live
|
![]() Sv: Kan jeg bruke mandler som ble kjøpt i desember for et år siden?Jeg sjekket datostemplingen på mandlene jeg kjøpte her i høst, og der sto det 070308. Så det er god holdbarhet, så om de smaker ok, så kan du nok sikkert bruke dem. Du smaker nok om de er harsknet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke mandler som ble kjøpt i desember for et år siden?Du kan helt sikkert bruke dem.
![]() |
#6 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke mandler som ble kjøpt i desember for et år siden?Mandler inneholder jo veldig mye (sunt) fett da, og fete matvarer harskner fort. Jeg vet ikke om jeg ville gjort det, men smaker den ok, så er det sikkert i orden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Juba Juba
![]() Sv: Kan jeg bruke mandler som ble kjøpt i desember for et år siden?Takk for svar, alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruke mandler som ble kjøpt i desember for et år siden?Siden de smaker greit så hadde jeg brukt dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|