Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lesesirkel: The Brooklyn Follies - diskusjonstråd

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 15:13   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lesesirkel: The Brooklyn Follies - diskusjonstråd

Jeg har egentlig selvpålagt forumforbud for tiden, men siden ingen tør å begynne, så får jeg jo bare bryte det forbudet.

Jeg savnet litt bilder i boka, jeg. Dere aner ikke hvor mye tankekraft jeg har brukt på å forestille meg hvordan DVS ser ut.

Ellers tok det litt tid før jeg fikk taket på boka. Etter min smak ble det litt for mye beskrivelse av karakterer i starten, jeg liker bedre når det kommer litt mer innimellom og gjennom handlingen. Så det var litt kjedelig de første 50 sidene eller noe sånt, men etter hvert tok det seg kraftig opp. Stort sett koste jeg meg veldig mens jeg leste, det var en artig bok. Det er ikke den beste jeg har lest, men det er slett ikke utenkelig at jeg prøver meg på flere bøker av samme forfatter.
Det var det jeg hadde på hjertet i dag, men etter hvert som diskusjonen blir litt heftigere, så er det mulig jeg kommer på noe mer. :stolt førstegangsbokdebattant:

Vær så god, neste!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29.