Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Suketter i sjokoladen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 17:05   #1
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Suketter i sjokoladen?

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Unnskyld meg, men jeg må le litt.

Og at hun har med seg sukettboksen sin, når hun skal bort på besøk sier vel litt om hennes forhold til den.

Det hørtes forresten veldig godt med sjokolade i varm melk.

Jeg har sukettboksen min med meg overalt hvor jeg ferdes. Det er faktisk så gale at folk ser sånn ut hvis jeg en gang glemmer sukettene. Men jeg bruker de kun til kaffe, og det hørtes litt rart ut med suketter til varm sjokolade.

Gammel 18-12-06, 17:20   #2
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Suketter i sjokoladen?

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg har sukettboksen min med meg overalt hvor jeg ferdes. Det er faktisk så gale at folk ser sånn ut hvis jeg en gang glemmer sukettene. Men jeg bruker de kun til kaffe, og det hørtes litt rart ut med suketter til varm sjokolade.

Jeg har suketter på jobb jeg også. Alltid.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.