Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

MacBook Air?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-09, 17:00   #1
Left
Passiv

Standard

MacBook Air?

Den var jo uforskammet snasen. Noen som har den?
Fornøyd?
Kunne tenke meg Mac, men jeg vet jo omtrent ingen ting om det, så blir litt usikker. Med Pc kan jeg klare å fikse ting og tang selv, mens med Mac? Ai knåww nååtthing.

Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 19:33   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MacBook Air?

Med Mac er det ikke noe å fikse....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 19:39   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Med Mac er det ikke noe å fikse....

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 19:42   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du trenger en snassen, trendy og portabel maskin så er Airen god, trenger du en god bærbar så er Macbook eller Macbook Pro et mye bedre kjøp.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 20:34   #5
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvis du trenger en snassen, trendy og portabel maskin så er Airen god, trenger du en god bærbar så er Macbook eller Macbook Pro et mye bedre kjøp.

Ok - så "vanlig" Mac er bedre enn Air? :notetoself:
Trenger ikke noe fancy smansy nei - ytelsen er viktigst

Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 20:43   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Ok - så "vanlig" Mac er bedre enn Air? :notetoself:
Trenger ikke noe fancy smansy nei - ytelsen er viktigst

Macbook Pro er blant de kraftigste bærbare på markedet; med OS-X og godt design.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 20:44   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Air har ikke CD-rom vel? Det er et stort minus. Jeg har MacBook Pro og er fornøyd.

Gammel 26-03-09, 20:45   #8
Left
Passiv

Standard

Da går den ut med høye hælspark.

Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 20:46   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MacBook fungerer veldig bra til det meste. Eg jobbar mykje med Adobe-pakken, og MacBooken taklar det heilt fint. Men legg nokre hundrelappar i å oppgradere internminnet (?).

Eg kan legge til at eg går med mi 13,5 tommers-maskin i veska nesten utan å merke den. Ein 13 tommers Mac er noko heilt anna enn dei fleste 13 tommers windowsbaserte PC-ar.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 20:46   #10
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde macbook pro i forrige jobben... Savner den ja. Bedre maskin har jeg aldri hatt.

Gammel 26-03-09, 20:47   #11
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Hvis man i stor grad skal frakte med seg maskinen og bruke den på farten og rundt omkring er Air aktuell. En vanlig Macbook blir dog ikke så mye større, har bedre ytelse, bedre funksjonalitet og betydelig rimeligere.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 20:59   #12
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg elsker min nye MacBook. Skal legge til at jeg har trådløst nettverk hjemme med "alt godt fra Apple", så det var et naturlig valg med Apple bærbar. TimeCapsulen vår lagrer automatisk sikkerhetskopier fra både iMacen og MacBooken, og hele herligheten av iPods, iPhone og begge MacMaskiner synkroniseres med hverandre i et blipp.

Og har du spørsmål og kan ikke få tak i helpdesken, er det bare å spørre herinne. De kuleste FPere har Mac.

MacBook Air hadde jeg hørt mindre positive ting om (dårlig prosessor, fort ødelagt, dyr, kun 1 USB port så om man skal spille disc kan man ikke tilslutte prosjektor) så den overveiede jeg aldri engang.

Eneste jeg har å utsette på min MacBook er den litt skarpe kant som mine sarte håndledd ligger på, og at den er litegranne tregg (men så kjøpte jeg også den rimeligste).

Sist redigert av Muad'Dib : 26-03-09 kl 21:11.
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 21:01   #13
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

De kuleste FPere har Mac.

Og det må jo være hovedargumentet for å skaffe seg en Mac, Sjugger. Du vil vel være kul?

Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 21:02   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også den lagredingsnettverksaken. Ikke det at jeg har satt meg så inn i hvordan den fungerer enda, men alt på maskinene lagres nå iallefall jevnlig uten at vi behøver å løfte en finger. Vi har to maskiner knyttet til den, men nå må vi finne ut av hvordan få tilgang til hverandres data min kjære og jeg, for planen var å slippe og lagre alt mulig på begge macene.

Gammel 26-03-09, 21:39   #15
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Og det må jo være hovedargumentet for å skaffe seg en Mac, Sjugger. Du vil vel være kul?

Å ja! :løpogkjøp:

Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 17:12   #16
thnp
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
thnp er litt kul
Standard

Macbook (pro) er helt fantastisk :-) Airen kan bli LITT treig dersom man skal benytte den til andre ting enn tekstbehandling og surfing.

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.