Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fortell noe om deg selv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 10:39   #261
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell noe om deg selv

Jeg ser det for meg.

Gammel 10-03-09, 10:41   #262
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg er veldig god på å huske ansikter, men samtidig veldig dårlig på navn

Og jeg kan huske navn men ikke ansikter!!!!!!!!!!

Gammel 15-03-09, 17:31   #263
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg husketr fødselsvekter, klokkeslett, datoer etc.

Gammel 15-03-09, 17:51   #264
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg prater ofte høy med meg selv.

Gammel 15-03-09, 18:12   #265
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg starter alltid med venstre fot når jeg går trapper. Og teller. Venstre er oddetallssiden, høyre er partallssiden.

Å, herregud, dette er jo stort!!

Endelig en som deler min trappe-greie!

Bortsett fra at jeg må avslutte med høyreben. Teller også alle trapper. Det er for å vite hvilket ben jeg må starte med for å kunne avslutte høyre.
!

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 23:49   #266
Tinalita
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2007
Tinalita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg har egentlig en storebror. Som ikke vil vite av meg

Og jeg har 2 yngre (halv)brødre som jeg faktisk ikke tenker over at jeg har.... og sier at jeg er enebarn hvis noen spør....

Tinalita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 21:51   #267
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjeder meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 22:27   #268
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har massivt eksem på ryggen og begge beina og lurer på om det kan være revaksineringen som har skylden.
(For det er i alle fall ikke det at jeg har tatt feil tøymykner. )

Gammel 26-03-09, 00:24   #269
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater IKEA!

Gammel 26-03-09, 00:59   #270
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg henger opp klær må de like klærne henge ved siden av hverandre.
Det er bare meg som kan sette inn i oppvaskmaskinen min, har eget system.
Røyker.
Skikkelig redd for fly og edderkopper.
Sier skjeldent hvor mye den ekte prisen er, på ting jeg har kjøpt.

Men dette er ikke akkurat hemmelig, noe de fleste som kjenner meg vet.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 04:59   #271
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er helt klart en utrolig sjuske som aldri ville vurdert en gang å vaske med såpe før jeg skal bake. Ser sannsynligheten for å få bakst som smaker såpe som mye større enn for å få med meg noe annet skadelig. Tørker bare kjapt av med en klut. Himmel og hav - det skal jo stekes på 200 grader tenker jeg...:-)

Gammel 26-03-09, 21:31   #272
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sulten, men orker ikke reise meg og kommer til å vente til mannen kommer hjem fra fotballtrening og tukte ham til å gi meg mat...

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 21:49   #273
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ******* en som er på tv i skrivende stund.
Syntes det var noe kjent....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 21:52   #274
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikser ikke Voltaren og sitter nå her med au i armen isteden ...

Gammel 26-03-09, 21:57   #275
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg legger merke til bokstavene i registreringsnummeret til møtende biler. Når vi kjører til feks mine foreldre, kan jeg fortelle hvor mange "ZF" og "SU" biler vi har møtt når vi kommer fram. - turen tar to timer..

Ganske slitsomt når vi er sørpå;
- oi, dere der var en "ZF-bil".

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 22:33   #276
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg blir rørt av litt for mye. Slitsomt ...

Da er vi fler.

Gammel 26-03-09, 22:34   #277
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg blir gal av trege folk!

Gammel 27-03-09, 00:06   #278
Zierwo
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
Zierwo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg leser ofte skilt baklengs, fordi jeg bare må. :P

Gammel 29-03-09, 14:07   #279
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg er helt klart en utrolig sjuske som aldri ville vurdert en gang å vaske med såpe før jeg skal bake. Ser sannsynligheten for å få bakst som smaker såpe som mye større enn for å få med meg noe annet skadelig. Tørker bare kjapt av med en klut. Himmel og hav - det skal jo stekes på 200 grader tenker jeg...:-)

Hehe....
Det der er logisk tenking jenta mi..
Det er ikke normalt vettu!!

Jeg kjenner faktisk en som baker med hansker. (til seg selv og sine)

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 14:44   #280
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zierwo, her.

Jeg leser ofte skilt baklengs, fordi jeg bare må. :P

Jeg leser nick på forum baklengs.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.