Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Dårlig start

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 20:45   #21
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dårlig start

Ingen humor i avataren din, så du syns den er fin ?

Gammel 18-12-06, 20:46   #22
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Det er sikker sønnen hennes. Tidlig påan.

Gammel 18-12-06, 20:47   #23
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:47   #24
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

ja, noen må jo følge opp statistikken...

Gammel 18-12-06, 20:50   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Endelig fikk vi noen her inne som vi kunne melde til barnevernet.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:51   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal man rødprikke folk for dårlig humor, så er det best jeg setter igang.

Gammel 18-12-06, 20:51   #27
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Jeg la ikke merke til avartaren jeg...men næsj, jeg tar den med en klype humor og lar tvilen komme "tiltalte" til gode før eventuelt en parole om senking aldersgrensen for kjøp av røyk, og håper samtidig at ingen rødprikker meg for den viltvoksende bikinilinjen i min avartar...?

Gammel 18-12-06, 20:51   #28
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Festlig ...

HP er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:52   #29
Cathrine
Ser meg litt rundt

Cathrine sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nå er jeg også kommet i julestemning. Forfriskende.

Gammel 18-12-06, 20:53   #30
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Festlig ...

Så hyggelig at jeg kunne glede deg.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:53   #31
Svirre
Fullverdig medlem

Svirre sin avatar

Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Forresten så kommer jeg videre i forumet, selv om jeg har en haug med rødr prikker. Man skulle liksom skrive et par innlegg og ikke ha røde syntes jeg at jeg leste noe om... Ja ja. Da trenger jeg ikke fler grønne. Om noen føler behovet, kan dere itilfelle gjerne være sure og sutrene fortsatt altså. *edel*

Svirre er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:54   #32
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Så hyggelig at jeg kunne glede deg.

Jeg satser på at er ment ironisk eller sarkastisk; hvis ikke missforsto du kommentaren min.

HP er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:56   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Jeg satser på at er ment ironisk eller sarkastisk; hvis ikke missforsto du kommentaren min.

er da alltid ironisk eller sarkastisk.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:57   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns avataren var litt morsom jeg da.... Kjempemorsom faktisk

Men jeg vil ikke grønnprikke deg siden du tigger.

Gammel 18-12-06, 20:57   #35
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke skjønne at det går an å bli støtt av den avataren, jeg. Litt som det bildet av sjiraffen som kjørte vannski. For det første er begge bildene åpenbart fake, og for det andre, selv om jeg er sterkt mot både dyremishandling og å utsette babyer for passiv røyking, så er det hverken et utbredt problem at sjiraffer blir tvunget til å kjøre vannski eller at babyer selv røyker sigaretter, så jeg synes ikke det er upassende å lage bilder av det. (Dessuten synes jeg begge er morsomme, men det er i grunnen på siden av saken.)

Prikketigging, derimot, er en uting.

Gammel 18-12-06, 20:57   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okay da, jeg grønnprikker likevel!

Gammel 18-12-06, 20:58   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg måtte selvsagt finne frem en grønnik, bare fordi.

Gammel 18-12-06, 20:58   #38
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Nå går dere alle i snikkarbua! :kone:

Gammel 18-12-06, 20:58   #39
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kan ikke skjønne at det går an å bli støtt av den avataren, jeg. Litt som det bildet av sjiraffen som kjørte vannski. For det første er begge bildene åpenbart fake, og for det andre, selv om jeg er sterkt mot både dyremishandling og å utsette babyer for passiv røyking, så er det hverken et utbredt problem at sjiraffer blir tvunget til å kjøre vannski eller at babyer selv røyker sigaretter, så jeg synes ikke det er upassende å lage bilder av det. (Dessuten synes jeg begge er morsomme, men det er i grunnen på siden av saken.)

Ru er ikke aktiv  
Gammel 18-12-06, 20:58   #40
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Forsiktig nå, padda.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:25.