|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg synes familiebilder er flott. Vi har bryllupsbilder og bilder av ungene i stua oppe og snart får vi hengt opp igjen alle andre familiebilder i kjellerstua.
![]() |
#42 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?
Jeg har familiebilder på veggen over trappen, det er et salig kaos av størrelser og rammer, men jeg synes det er fint likevel. Det er ikke noe annet på den veggen. Skulle jeg hatt det i stuen, hadde jeg nok hatt større krav til ensartethet.
![]() |
#43 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har svarthvitt bilder av besteforeldre og noen av oldeforeldrene våre i trappeoppgangen. På stua har vi et fotografbilde av hver unge på veggen og noen mindre som står i bokhylla. Ja, også har vi brudebildet vårt som henger litt bortgjemt i en krok. Har noen andre bilder også som vi fremdeles ikke har hengt opp, vet ikke helt hvor vi skal ha dem.
![]() |
#44 |
Går videre
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi hører nok til sjeldenheten med at vi ikke har ett eneste fotografi på veggene, men det er ikke så veldig bevisst egentlig. Vi kommer begge fra hjem der det heller ikke var bilder på veggene så det blir lissom aldri gjort noe med.
![]() |
#45 |
Står på egne ben
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har akkurat fått meg et stort familiebilde på veggen i stua. Synes det er fint jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Originala
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Nei. Et bilde av Lillemor står i en vinduspost. Dessuten har jeg litt lyst til å ta et fint bilde av barna og henge opp i en liten forstørrelse på en vegg i stua. Brudebilde har vi ikke, men jeg vurderer å henge opp et vanlig 10x15-forstørrelse på medisinskapet på badet, sammen med en Tommy og Tigern-stripe. Det er da noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har bilder av ungene stående på et bord i stua. Ellers har vi noen bilder i trappeoppgangen. Brudebildene har prydet kommodeskuffen på soverommet i mange mange år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har ikke så altfor mange bilder på veggen enda, det har liksom kommet i skyggen av alt annet. Men når vi flytter har jeg store planer om å lage meg en familievegg - i trappen eller et annet passende sted.
![]() |
#49 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Nei, det har vi ikke. Jeg kunne dog tenkt meg å forstørre noen bilder og gjøre dem om til svart/hvitt for å henge på veggen.
![]() |
#50 |
Passiv
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har bare et stort bilde av gutta, med nøytral sort ramme på. |
![]() |
![]() |
#51 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har "familiebildevegg". Det er få av bildene som har lik ramme, ingen har lik størrelse og de ter en salig blanding av sort-hvitt og fargebilder. Veggen er "i gangen" utenfor kjøkkenet og er det første man ser når man tar de fem trinnene opp fra "yttergangen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?
Jeg har også en plan. Ikke i selve oppgangen, men når man går opp trappa så er det en vegg rett frem når man kommer opp, og der tenkte jeg ha familiebilder. En gang.
![]() |
#54 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har en vegg mellom kjøkkenet og stuen hvor vi har hengt opp et sett med portretter fra barna. Str. 20x30.
![]() |
#55 |
intro
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har tenkt på å ha en liten familievegg, men har aldri kommet så langt. Her er det ingen fotografier på veggene.
![]() |
![]() |
#57 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Det eneste vi har, er et lite inrammet bilde av barna i vindusposten på stua |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|