Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lang kjole i bryllup?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 14:53   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Lang kjole i bryllup?

Nå har jeg dårlig samvittighet, så nå føler jeg for å si at den siste gangen jeg så henne så prøvde hun faktisk så godt hun kunne å være hyggelig. Så hvem vet - kanskje hun kan være grei innerst inne?

Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 14:53   #22
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sjarmerende historie, Smilefjes...

Til hovedinnlegger; dersom jeg ikke hadde hatt bunad, eller lyst/råd til å kjøpe ny fotsid serk, hadde jeg glatt gått for en fra skapet med lengde til under kneet. Ikke minst fordi det virker som om de er litt forvirrede selv, ref dress/lang kjole. Hadde det stått mørk dress, så kanskje jeg hadde tenkt en gang til.

Men; kan du ikke like gjerne ringe dem og spørre, da?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 14:57   #23
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Høres ut som et herlig lite, rart mennesk! RØD kjole høres ut som et utmerket valg hvis det skulle bli noen neste gang ...

Gammel 27-03-09, 14:57   #24
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Nå har jeg dårlig samvittighet, så nå føler jeg for å si at den siste gangen jeg så henne så prøvde hun faktisk så godt hun kunne å være hyggelig. Så hvem vet - kanskje hun kan være grei innerst inne?

Det kan jo også hun ble litt revet med av hele brude-greia. Litt Bridezilla.

Jeg må også innrømme at jeg ble ørlitegranne skuffa over endel av gjestene som kom svært lite pyntet i bryllupet vårt, men jeg ville aldri funnet på å kommentere det for dem.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 15:00   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Det kan jo også hun ble litt revet med av hele brude-greia. Litt Bridezilla.

Jeg må også innrømme at jeg ble ørlitegranne skuffa over endel av gjestene som kom svært lite pyntet i bryllupet vårt, men jeg ville aldri funnet på å kommentere det for dem.

Næh - hun har mange års historikk som umulius.
Jeg var jo ikke lite pyntet - jeg hadde ankelsid selskapskjole og var helt nydelig (synes jeg selv). Det var kun det at kjolen var for lys. (Den var sånn lys beige omtrent, og ja, den var for lys. Men alt tilbehøret var brunt da).

Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 15:07   #26
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Næh - hun har mange års historikk som umulius.
Jeg var jo ikke lite pyntet - jeg hadde ankelsid selskapskjole og var helt nydelig (synes jeg selv). Det var kun det at kjolen var for lys. (Den var sånn lys beige omtrent, og ja, den var for lys. Men alt tilbehøret var brunt da).

Ja, jeg skjønner. Jeg mente litt sånn generelt om hvordan man som brud reagerer på gjestene antrekk.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 19:44   #27
knøttet
liksom sporty

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Har vi ikke en Bergensbunad et eller annet sted, da?

Den er nok dessverre alt for kort.. iallefall sist jeg prøvde den (for 100 år siden )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.