Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dørselgere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-09, 12:10   #21
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dørselgere

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Vi hadde alarmselgere på døra som jeg mer eller mindre kastet ut da jeg syntes at de var rimelig frekke. To uker senere hadde vi innbrudd. Tror ikke det er helt tilfeldig.......

Gammel 26-03-09, 21:10   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Fy så ekkelt Mississippi!

Gammel 26-03-09, 21:13   #23
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Fy så ekkelt Mississippi!

Nei, nei! Det var ikke meg!
Men fy søren!!!

Gammel 26-03-09, 21:30   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Aldri hatt noen andre på døra en folk rundt som selger adventskalender og nabo gutten som selger vg på søndagene

Gammel 27-03-09, 14:51   #25
malsolh
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
malsolh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Fiskebilen kommer et par ganger i året... Ellers er det lite.

ikke fiskebil hær men isbilen 2 ganger i mnd + noen lokale loddselgere for idrettslaget å det syns jeg er helt greit ellers er det lite dørselgere

malsolh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 14:58   #26
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Å jada, pågående støvsugerfanatikere kommer ofte til oss! De gir seg pokka meg ikke, trenger seg inn og er helt på viddene!

Gammel 27-03-09, 17:06   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har vært en og annen tegnings-selger, bok-selger og Jehovas Vitne på døren her, i tillegg til de lokale fantungene som selger lodd.

Jeg har en gang hatt en lengre samtale med en som skulle selge oss alarm med kode og tjohei. Jeg prøvde å påpeke at vi bodde i hus med en 90 år gammel relativt dement dame med hjemmesykepleie flere ganger om dagen, men det sank ikke inn gitt.
Når han i tillegg prøvde seg med å reklamere for at de var kjappere enn brannvesenet og henviste til en sak som tilfeldigvis omhandlet en brann 100 meter fra barndomshjemmet mitt, og som jeg visste - og påpekte - at var løgn fra ende til annen, så vel. Stakkars idiot.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.