Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan jeg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 22:28   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kan jeg?

Jeg har altså kjøpt rååsa glinsende tights fra bik bok, som jeg etter planen skal gå med i morgen..........begynnt å tvile litt.....
Er det helt feil eller går det an?
Jeg skal ha en sort tunika og sorte støvletter til, og en glinsende sort bolero jakke, pluss at jeg har et smykke med en rosa stein.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 22:29   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg?

Skal du på karneval?

Gammel 27-03-09, 22:31   #3
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Skal du på karneval?

Regnet med at den kom, men nei, faktisk ikke he he

Gammel 27-03-09, 22:44   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Tunika og bolero? Klarer ikke å se det for meg.

Tror vi må ha et bilde.

Gammel 27-03-09, 22:46   #5
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Det er en kortarmet tunika.....

Gammel 27-03-09, 22:49   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

. Disse glinsende greiene har jeg lurt lenge på. Det ser ikke bra ut på fjortiser engang. :gammel:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 22:50   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Jeg har altså kjøpt rååsa glinsende tights fra bik bok, som jeg etter planen skal gå med i morgen..........begynnt å tvile litt.....
Er det helt feil eller går det an?
Jeg skal ha en sort tunika og sorte støvletter til, og en glinsende sort bolero jakke, pluss at jeg har et smykke med en rosa stein.

Ja, du kan! Jeg hadde fint gjort det.
Bortsett fra at jeg hadde brukt den med naglebelte om hoftene og en utringet topp eller et digert skjorteflak til.
Dropp boleroen.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Skal du på karneval?

Ikke hør på den konservative frukten.

Gammel 27-03-09, 22:51   #8
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg dulter på Busy, kjenner jeg, også lurer jeg på hva du skal? Kirkekaffe eller fest?

Gammel 27-03-09, 23:05   #9
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

På fest

Gammel 27-03-09, 23:07   #10
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Klart du kan! Det er jo kjempetrendy for tiden, så det er ikke særlig skummelt sånn sett. Jeg hadde brukt det selv jeg om det ikke var for at glinsende tights fremhever min minst lekre kroppsdel. Nemlig bena. :snufs:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 23:09   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

På fest

Kos deg!

Gammel 27-03-09, 23:11   #12
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Kos deg!

Takk, det skal jeg, det er en stund siden

Gammel 27-03-09, 23:20   #13
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har man pene ben er det lekkert med glinsende tights.

Gammel 28-03-09, 08:04   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Klart du kan! Det er jo kjempetrendy for tiden, så det er ikke særlig skummelt sånn sett. Jeg hadde brukt det selv jeg om det ikke var for at glinsende tights fremhever min minst lekre kroppsdel. Nemlig bena. :snufs:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.