Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

UV-klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-09, 16:07   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

UV-klær

Nå begynner våren og komme så jeg har allerede begynt å se på UV klær for sommeren.

I år skal vi faktisk til sydligere strøk. Men selv som vi bare var i Norge i fjor så var jeg veldig fornøyd med Uv klærene.

I år er ikke dollaren like lav så da er det ikke så mye å spare på å kjøpe fra Usa lenger.

Hvor får man tak i billig UV klær i år? Har lindex, HM osv noe?

Fant denne hos lille tordivel og synes den var veldig fin så blir nok til at jeg går innom en Ida T butikk om litt og ser om de har fått den inn:

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 16:29   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uv klær

Vi kjøpte UV-klær på Kappahl og på Smartclub i fjor sommer. Vi kjøpte også en drakt på Lindex. I fjor ble kjedebutikkene fort tomme for UV-klær. Får håpe at de lærer av det og tar inn mye mer i år. Ungene mine elsker UV-klær. IdaT var kult,men jeg tviler på at de to eldste mine vil ha slike. Kanskje heller en slik til minsten?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 16:39   #3
Lenemor82
Aktiv

Lenemor82 sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Bergen
Lenemor82 er litt kul
Standard

Sv: UV-klær

Jeg kjøpte UV-klær på Lindex. To delt sett.

Gammel 28-03-09, 16:56   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Var dere fornøyd med Lindex /Kappahl klærene? Var det badebleie eller bare shorts?

Gammel 28-03-09, 16:57   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De pleier ha på apotekene.

Gammel 28-03-09, 17:36   #6
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Var dere fornøyd med Lindex /Kappahl klærene? Var det badebleie eller bare shorts?

Veldig fornøyd med både klærne fra Lindex og Kappahl. Fine var de også. Det var todelte sett vi kjøpte. Jeg husker ikke om de har hele drakter også. Til de to store er todelte sett enklest.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 17:38   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Vi hadde 2 delt i fjor og synes det var veldig greit. Da hadde vi I-play sine med badebleie. Hadde en topp og 2 shorts. Sånn at vi bytta etter han hadde badet. Badebleien tørket nemlig mye seinere enn toppen.

Da blir det nok en tur rundt på "billig" butikkene i første omgang.

Sist redigert av Isolde : 28-03-09 kl 17:46.
Gammel 28-03-09, 17:44   #8
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, jeg må spikke deg litt, Isolde. I fjor. En fjord er en sånn greie med sjøvann i.

Gammel 28-03-09, 17:45   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

jah. Spikk meg i hel. Den feilen kommer hver gang jeg skriver for fort. Men den overgård like vel ikke diktaten på grunnkurs hvor jeg har klart å skrive Tok istedenfor Tog

Gammel 28-03-09, 17:48   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Mm, du skriver det alltid, så nå klarte jeg ikke holde kjeft.

Gammel 28-03-09, 20:08   #11
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har kjøpt todelt sett på Polarn o Pyret til lillebror. Genser med lang arm. Heldressen fra i fjor, kjøpt hos www.littleredfish.com, passer fortsatt. Kjøpte den litt stor så den passer nok sikkert enda et år.

I år har jeg sett uv-tøy hos veldig mange kjedebutikker, men ikke så stort utvalg så greit å være tidlig ute ser det ut som.

Gammel 28-03-09, 20:17   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Mm, du skriver det alltid, så nå klarte jeg ikke holde kjeft.

Like greit, vil jo ikke at du skal måtte holde det inni deg. Du kan jo eksplodere sånn som en lemen.

Gammel 28-03-09, 20:19   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt fra Barnegarderoben.no. Poden liker kjempegodt Byggmester Bob UV-drakten derfra.
Jeg har også kjøpt fra Babysunprotection.com og på Barnas Hus.

Gammel 28-03-09, 23:54   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

ebay

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 21:15   #15
Noras mamma
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Stavanger
Noras mamma er litt kul
Standard

Du får og kjøpt uv klær på apotek, iallefall Apotek 1.

Gammel 29-03-09, 21:17   #16
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som vet hvor man får tak i uv drakt til gutt FØR mai?
han skal ilag med mamma og pappa til kreta :sjalu:

Gammel 29-03-09, 21:28   #17
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Vi og skal vekk i mai. Så jeg må få tak i det i løpet av 1mnd tid. Fant noen fine på Ebay.

denne fek

denne var og fin

Gammel 29-03-09, 21:30   #18
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte et sett i høst på kappahl. Håper det passer til sommeren, hvis ikke er det ikke det største tapet siden jeg betalte 25 kr på salg. Syns den fra IdaT var fin og vurderer om jeg skal kjøpe den til minstemann.

Gammel 29-03-09, 21:42   #19
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Polarn o Pyret har jo fått nettbutikk, hvis du ikke har butikk i nærheten du kan handle i Honda.

Gammel 29-03-09, 21:58   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Polarn o Pyret har jo fått nettbutikk, hvis du ikke har butikk i nærheten du kan handle i Honda.

nærmeste pop butikk er 50 mil sør- Trheim
Men skal se på nettbutikken. takk for tips
Vi har ikke hm heller. og på hm siden har de ikke uv klær.

har sett på pop siden men er ikke noe nettbutikk der. uten om påden svenske siden

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.