Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Overdeler for oss med stor byste

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-09, 17:57   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Overdeler for oss med stor byste

Noen som har gode råd til en puppedame om hvor man får kjøpt skjorter eller bluser som IKKE spriker i knappingen, altså med skikkelig passform?

F.eks. HM sine; vanlige str er ikke sydd for stor byste. BBs er nå blitt for store for meg, men der synes jeg ikke de var innsvingt nok. Litt for mye telt rundt livet når jeg omsider fikk knappene pent igjen.

Har funnet noen på Lindex tidligere, men når sliter jeg. Bruker egentlig 44 i overdeler, men i skjorter må jeg ha 46 pga knappingen som regel.

Tunikaer sitter sjelden pent av samme grunn; når de omsider blir store nok over bysten, blir resten alt for stort også

Jeg skulle så gjerne hatt et par skjorter, eller bluser til jobb..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 17:57   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overdeler for oss med stor byste

Bravissimo.com

F.eks.

http://www.bravissimo.com/products/c...8-details.aspx

Gammel 28-03-09, 17:59   #3
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har sett der, men synes det er litt håpløst når jeg ikke får prøvd på. Men burde kanskje prøve å bestille et par for å se an str...

Gammel 28-03-09, 18:00   #4
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger meg på spørsmålet ditt. Det er irriterende med overdeler som sitter greit over bysten, men som ellers er alt for store over skuldrene, ryggen og rundt livet.

Var det forresten på www.bravissimo.com jeg så busty overdeler?

Gammel 28-03-09, 18:00   #5
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg henger meg på spørsmålet ditt. Det er irriterende med overdeler som sitter greit over bysten, men som ellers er alt for store over skuldrene, ryggen og rundt livet.

Var det forresten på www.bravissimo.com jeg så busty overdeler?

Det var det ja, Veronal var visst før meg

Gammel 28-03-09, 18:01   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har denne til £15 nå - det blir jo under tollgrensen.

Gammel 28-03-09, 18:02   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Omslagstopper pleier jo generelt å være flatterende...?

Gammel 28-03-09, 18:10   #8
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med Bravissimo. Jeg har hørt mange råd om omslagstopper, men til min kropp ser det skikkelig stygt ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 18:14   #9
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

De har denne til £15 nå - det blir jo under tollgrensen.

Sikkert grei nok, kunne jo bestilt den for å prøve om str stemmer kanskje. Jeg er nok litt mer røffere i stilen enn de andre på jobb (jobber i bank), men sammen med den rette buksa kan jeg nok bruke denne.

Gammel 28-03-09, 18:15   #10
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er veldig fornøyd med Bravissimo. Jeg har hørt mange råd om omslagstopper, men til min kropp ser det skikkelig stygt ut.

Helt enig. Det ser skikkelig dumt ut å få en søm midt over en svær pupp. Eller over begge to, for den saks skyld..

Gammel 28-03-09, 21:07   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg abonnerer på denne for jeg lurer også. Jeg kjøper ikke skjorter mer, det er helt håpløst.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 21:17   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Enda en med dette problemet, så her abbonerer jeg og må nok ta meg en kikk på Bravissimo bl.a.

Gammel 28-03-09, 21:20   #13
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Helt enig. Det ser skikkelig dumt ut å få en søm midt over en svær pupp. Eller over begge to, for den saks skyld..

Men hvis sømmen går over puppene er det vel sånne jukse-omslagstopper? Skikkelige omslagstopper blir pent, synes jeg, for da legger jeg sømmene under puppene. Det blir voldsom utringing av det, da.

Gammel 28-03-09, 22:30   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

man ha bluser, da? Jeg synes knappene spriker og det strammer i ryggen, jeg også, enda jeg er forholdsvis flat. Strykes må de også, så nei takk.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 22:30   #15
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Husk at Bravissimo har flere butikker i Uk, hvis man skal dit en gang. Utrolig mye flotte klær! Har hørt de har veldig god nettservice, og lett å returnere hvis feil størrelse.

Gammel 28-03-09, 22:39   #16
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

bravissimo.com
De er min faste bh/stroppetopp/skjortelanger og har vært det de siste... 7-8 årene?

Passformen på skjorter og topper er super! Spør damene om hjelp per email hvis du er usikker - send dem målene dine f.eks, og de hjelper deg å finne perfekt størrelse på klærne Jeg har også snakket med dem per telefon etpar ganger for å få størrelseshjelp, de er veldig hjelpsomme.

Jeg returnert feilbestilt bh én gang (først gangen), og det gikke greit å bytte. Det eneste er at det blir litt mikk med tollen, for å slippe å betale toll for samme vare to ganger. Snakke med posten før man returnerer og legge med et eget skjema, så ordner det seg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 10:02   #17
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Eg kjøpte ei skjort i merket James Perse, den var genial fordi den hadde et ribbestrikket jerseystoff i sidene. på grunn av dette satt den perfekt over bysten
Veit ikkje kva butikker som fører dette merket men andre merker har kanskje tilsvarende ?

Gammel 29-03-09, 10:33   #18
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Store pupper er ikke lett å få klær til. Mitt tips er å bruke skjorter under omslagstrøyer, da får du skjortestilen og skjuler knappesprikingen under trøyen. Skjorter som er sydd sammen nede og har skjortekrage øverst er langt finere på enn helknappede skjorter.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-09, 11:32   #19
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

*noterer at jeg skal innom Bravissimo når jeg reiser til London etter påske*

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.