|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Kan jeg lage gulrotmuffins av gulrotkakeoppskriften?Går det an eller er det noe jeg ikke har tenkt på? Altså, halvere oppskriften, ha den i muffinsformer, steke den kortere (hvor lang tid da?) og ha på glasur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg lage gulrotmuffins av gulrotkakeoppskriften?Ja, dette har jeg også gjort med en gulrotkake-oppskrift jeg har.. Jeg brukte store muffinsformer. Husker heller ikke steketiden.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Kan jeg lage gulrotmuffins av gulrotkakeoppskriften?Ja, de må da kunne fryses? Jeg tok akkurat noen sjokolademuffins opp fra fryseren nå, og de er like gode. Det eneste er at de har "sluppet" papiret litt, men det gjør jo ikke noe.
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg lage gulrotmuffins av gulrotkakeoppskriften?Stort sett 10-12 min, muligens noe mer hvis formene er veldig store. Gulrotmuffins egner seg godt til å fryse, dersom du skal ha glasur ville jeg fryst uten og heller laget ny ved servering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Kan jeg lage gulrotmuffins av gulrotkakeoppskriften?
![]() |
![]() |
#10 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg lage gulrotmuffins av gulrotkakeoppskriften?Sjekk ut oppskriften på gulrotmuffins på www.detsoteliv.no
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Kan jeg lage gulrotmuffins av gulrotkakeoppskriften?Jeg har nettopp laget gullerot muffins, og de ble kjempegode. Sist redigert av September : 29-03-09 kl 18:56. Årsak: La til antall minutter jeg stekte muffinsene... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|