|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#322 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?Shoppa sist Veronica Maggios "Och vinnaren är..." på ITunes. Har fått dilla på Måndagsbarn
![]() |
![]() |
#323 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?
![]() |
#325 |
flisespikker
|
Vi så henne på Garage for et par år siden - var du der? Hun har fantastisk sceneutstråling i tillegg til stemme, og er så pen, og jeg ble så overrasket da jeg oppdaget etterpå at hun er like gammel(!) som jeg.
![]() |
#326 |
Glamorøs
|
Nei, der var jeg ikke. De gangene jeg har sett henne har hun spilt på Mono, jeg tror det er to ganger. Hun er virkelig nydelig! Også så kul og laid back.
![]() |
#327 |
flisespikker
|
Ja, kanskje det?
![]() |
#329 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?En med Eva Cassidy.
![]() |
#330 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?Prince - Lovesexy på cd (erstatter kassettene mine for tiden) og så den verste (beste?) limited edition jeg noen gang har kjøpt - "Sounds of the Universe" m Depeche Mode. Tror jeg ser frem til konserten i sommer... Sist redigert av Bobbelur : 22-04-09 kl 11:32. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?Ikke jeg heller, men jeg lurer på om jeg skal skaffe meg The Ting Tings, de er så fine. Også glemte jeg å kjøpe en plate for ca tre år siden med tre engelske jenter som lager litt sånn sekstitalls girl group-pop, og nå husker jeg ikke hva de heter.
![]() |
#333 |
Mother of Dragons
|
The Puppini Sisters?
![]() |
#334 |
Glamorøs
|
Nei, de her er litt mer sekstitall, men Puppini Sisters er også fantastiske. Disse har en låt hvor de synger noe sånt som "clap your hands if you want to dance" også roper de ut ett eller annet, ulike danser eller noe.
![]() |
#335 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?Lily Allen It's Not Me, It's You. Jeg har hørt mer på den enn jeg gjorde på den forrige platen hennes, så det betyr kanskje at jeg syns denne er bedre.
The Pipettes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Glamorøs
|
![]() |
#337 |
...we have cookies
|
Transvision Vamp? (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?I Want Candy er forresten med Bow Wow Wow. Og siden vi (les: jeg) snakker om Bow Wow Wow, så må jeg bare få anbefale denne sangen. Tidenes hæppilåt! (Kilde: youtube.com)
![]() |
#340 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvilket album kjøpte du sist?Det er en cover Bow Wow Wow har, Divine. :streng: Originalen er med The Strangelovers fra 1965. De bruker også The Bo Diddley Beat, fant jeg ut via Wikipedia, et beat som har gitt enormt mange hits. Det er et genialt beat.
![]() |
|
|