|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Jeg skal lese Tyskerungen av Camilla Läckberg, og så må jeg ha noe mer.
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Sender du meg nummer 2, Peaches? I tilfelle jeg skal gå stikk i mot alle mine tidligere uttalelser om at det holder med nummer 1 ...
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Jeg elsker krim og gleder meg til påskekrim på tv. Har ikke sjekket hva som går når på de forskjellige kanalene, men regner med at vi blir enige om hvilken serie vi skal følge med på. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Havfruen av Camilla Läckberg og muligens Hvite netter av Ann Cleeves. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?
Den boken av Ann Cleeves har jeg også sett på. Den får gode kritikker, men var den ikke fra Shetland, eller noe sånt? Shetland, liksom. Er det et sted å skrive om da? Jeg er litt skeptisk kjenner jeg. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Shetland, ja. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Jeg venter spent på svar. Jeg kjøpte meg to pocketbøker av henne på lørdag, Predikanten og Steinhuggeren.
|
|
|
#31 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Camilla Läckberg er en type krim med en fast detektiv, et spenstig drap mye tilbakeblikk som etter hvert forklarer en del av forløpet for historien. Hovedpersonene utvikler seg utoveri bøkene.
|
|
|
#32 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Menneske uten hund likte jeg godt!
|
|
|
#34 |
|
Unik
|
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Vert på raid hjå svigermor i dag og plukka med meg:
|
|
|
#36 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Jeg har begynt på Knut Faldbakkens krimromaner.
|
|
|
#37 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke(n) påskekrim skal du lese i år?Jeg har lest Larssons siste, som var grei nok ser man bort fra lange og ditto tørre partier.
|
![]() |
|
|