|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trolldressen holder ikke målFikk svar på mail, de sa at slik skulle det ikke være og sender meg ny dress med en gang!
|
|
|
#22 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Trolldressen holder ikke målSå bra Sybil. Skal sette meg ned og sende mail nå jeg også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
This is normal!
|
Sv: Trolldressen holder ikke målVi kjøpte Trolldress til vår 4-åring for over et år siden. Den har vi byttet to ganger, siden sømmene har vårt dårlige. Vi måtte diskutere litt med Babyshop den første gangen, men andre gangen ringte de ikke Troll en gang, de bare byttet.
|
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Trolldressen holder ikke målVår Trolldress er helt "opprufset" av slitasje både på knær og i rompe, samt opp langs sømmene. Og det er nr 2 dress, så den er ikke brukt veldig mye. Jeg er ikke imponert over kvaliteten. Men jeg kjøpte den her inne da, ny med lapper på. Så jeg har ingen kvittering og slike ting.
|
|
|
#26 |
|
Drømmer
|
Sv: Trolldressen holder ikke målKjedelig at så mange er misfornøyd, nesten så jeg ikke vet om jeg tør kjøpe ny neste år selv om vi har vært strålende fornøyd med de 5 Trolldressene vi har hatt de siste 2 årene. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Trolldressen holder ikke mål
Kjenner skepsisen jeg også nå. Vi har aldri vært uheldige med troll, ikke før nå. Men jeg har jo hørt folk klage hele veien så jeg vet det ikke bare er min dress som er møkk. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Drømmer
|
Sv: Trolldressen holder ikke mål
De negative erfaringene jeg har hørt kommer fra folk på forum å nå begynner de å bli så mange at jeg begynner å lure. |
|
|
|
![]() |
|
|