Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god leppepomade

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-09, 21:11   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god leppepomade

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Her er den riktige.

Hva koster denne da?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 21:13   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Hva koster denne da?

17 dollar, visst. Der jeg hentet bildet fra.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 22:40   #23
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Elisabeth Ardens Eight hour creme, lip protectant stick - anbefales på det sterkeste.

Gammel 31-03-09, 23:26   #24
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

17 dollar, visst. Der jeg hentet bildet fra.

Koster sikkert en del mer her hjemme.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-09, 23:39   #25
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg bruker Eight hour cream fra E.Arden.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker purelan. Det er egentlig en brystvortekrem. Det skal visstnok gjøre susen for Celina Middelfart, og det funker for meg også.

Jeg bruker begge + Arden i stiftvarianten. Lancome har også en som er ganske god, men Purelan og Arden er best.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 00:12   #26
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Clarins har også en god leppebalsam.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 00:18   #27
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Carmex Carmex Carmex! Så effektiv at den nesten burde vært på resept.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 00:26   #28
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Carmex Carmex Carmex! Så effektiv at den nesten burde vært på resept.

Den er like god som blistex.

Jeg har forresten dårlig erfaring med åttetimerskremen, den stinker, jeg blir sårere på leppene av den og jeg får utslett. Bare for å ha sagt i fra.

Gammel 01-04-09, 00:30   #29
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

åttetimerskremen

Ekkel! Lukten er jo helt til å bli løsemiddelskadd av.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 00:36   #30
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ekkel! Lukten er jo helt til å bli løsemiddelskadd av.

Ja den er grusom! Virkelig.

Gammel 01-04-09, 00:43   #31
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja den er grusom! Virkelig.

Den stinker sau.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 00:46   #32
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Den stinker sau.

Ett eller annet ille i alle fall. Jeg lurer på hva det er som er i den jeg, siden jeg reagerer så kraftig på den.

Gammel 01-04-09, 03:16   #33
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ett eller annet ille i alle fall. Jeg lurer på hva det er som er i den jeg, siden jeg reagerer så kraftig på den.

Jeg synes den lukter tjæreaktig.

For øvrig vil jeg anbefale brystvortesalve til tørre/såre lepper.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 04:28   #34
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker purelan. Det er egentlig en brystvortekrem. Det skal visstnok gjøre susen for Celina Middelfart, og det funker for meg også.

Elizabeth Arden Eight Hour cream!

Eller Mentholatum eller Lanolinsalve for brystvorter.

Finnes også som stift. (Selv om dette er feil bilde ...)

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vidunderkrem som virker mot det meste!

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Inkludert underlivssopp (hos kvinner) og mugg i kodeledd på hest, i følge ei venninne av meg!

Sopp???

Gammel 01-04-09, 04:30   #35
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser andre har vært meg i forkjøpet med den nyttige informasjonen om at E.Arden finnes som stift.
Får igjen for ikke å lese heeele tråden før posting ...
Trøtt på nattevakta eker på klokkeslettet:

Gammel 01-04-09, 07:11   #36
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg brukert Lancone Aqua Fusion Levres, syns den er bra.
Har testa ut litt og den er den eneste som ikke legger seg som en hinne oppå leppene, men trenger inn.

Gammel 01-04-09, 14:02   #37
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Sopp???

Ja, så lenge det er utvendig, overfladisk utbrudd, naturligvis.
Hun klasket ikke Eight Hour Cream opp i det aller helligste, forsikret hun meg om.
(Jeg hadde omtrent samme reaksjonen som deg, nemlig. )

Gammel 01-04-09, 14:12   #38
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Må bare slenge meg på anbefalingsbølgen når det gjelder E.A. Eight Hour Cream. Den er suveren. Bruker den også på tørre utslett i ansiktet. Dagen etter er det forsvunnet.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 14:40   #39
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Ja, så lenge det er utvendig, overfladisk utbrudd, naturligvis.
Hun klasket ikke Eight Hour Cream opp i det aller helligste, forsikret hun meg om.
(Jeg hadde omtrent samme reaksjonen som deg, nemlig. )

Lærer så lenge man lever!

I så fall ville det kanskje vært greiest med den stiften …?

Gammel 01-04-09, 14:44   #40
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Lærer så lenge man lever!

I så fall ville det kanskje vært greiest med den stiften …?

Mulig det!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.