|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Hvilken mini-PC?Jeg har lyst på en mini-PC, men jeg er ikke helt oppdatert på markedet. Hva er bra for tiden, og hva er avoid avoid? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mini-PC?
Jeg hadde ikke valgt HP. Den ser ut som om den har plastikktastatur, altså sånn skramlete tynn plastikk. |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er 904H av modellene som har samme tastaturet som 10"-modellene? 900-serien ellers til Asus har hatt litt vel lite tastatur. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvilken mini-PC?Jeg vil ikke ha Asus hvis jeg har skjønt det riktig og de helst skal kjøre Linux. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Min kjører ikke Linux. Windows XP. 160 GB harddisk og 1 gb ram i min. Holder i massevis til tekstbehandling og internettsurfing. |
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
OK, det er interessant. Takk for tipset. : sjekker spesifikasjoner på nytt: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Så vidt jeg kan se er den to cm dypere og halvannen cm bredere enn for eksempel Acer sin 8,9". |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mini-PC? |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Ja, jeg sammenliknet med min Asus 904H. Eller - når jeg tenker meg om, så sammenliknet jeg med en MSI Wind 10", og der var det bare skjermen som hadde litt smalere ramme, ellers var de helt like. Vi har nemlig to sånne søte små, for må jo ha en hver må vite. |
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken mini-PC?Nå kommer dette kanskje litt sent, men jeg vurderer å kjøpe en mini-PC, og ender antageligvis på en Lenovo Ideapad S10. Har hatt Lenovo-PC før, og har hatt god erfaring med kvaliteten. Denne skal også være veldig robust (se for eksempel her, jeg har ikke sett den IRL siden den må kjøpes på nett). Den har litt større skjerm enn det du sier du vil ha da, og finnes så vidt jeg vet ikke i rosa. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvilken mini-PC?Gitt min erfaring med HP-PC hadde jeg ikke kjøprt det om de så kastet det gratis etter meg. Men det er bare min svært subjektive mening basert på at den laptop-en jeg har nå har hatt fire tastatur, to touchpad, to hovedkort og minst fire strømadaptere på to år. Det er ikke en mini-PC altså, men jeg har litt vanskelig for å tro at det skal være så innmari mye bedre, liksom.
|
|
|
#18 |
|
Mother of Dragons
|
Men mye mye mer anvendelig. Men det er klart en avveining man må ta.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken mini-PC?Jeg har prøvd litt forskjellig nå, men kjenner at jeg angrer på at jeg byttet med stesønn. Han fikk Asus 904H av oss, men trengte cd-rom, så jeg byttet bort min Acer 12" mot Asusen. Nå må jeg nok bite i det sure eplet og kjøpe en 12" igjen, og kommer til å gå for en Lenovo v200. |
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
V200 er vel ikke 12"? Tenker du på X200? |
|