|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Penismisunnelse'En turist på en Afrikansk Safari Lodge klaget fordi han hadde sett en synlig erigert elefant og det ødela bryllupsreisen hans fordi det fikk ham til å føle at han ikke strakk til.'
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: PenismisunnelseJa, om man føler at det er reelt å sammenlikne en mannlig penis og en elefantpenis - ja da kan man egentlig bare ha komplekser altså. |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: PenismisunnelseNoe sier meg at det er så som så med selvbildet til den fyren - eller kanskje tilliten til kona: "Hm... kona ser hvor diger penisen til elefanten er, og så kommer jeg med puslingen min, jeg har jo ikke noe å stille opp med... Hvordan kan jeg tro kona mi vil ha meg nå?"
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Penismisunnelse
Nei, ikke sant? Vi vil jo mye heller revne på tvers. Det er jo skikkelig dritdigg. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Penismisunnelse |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: PenismisunnelseJeg har aldri hatt noe brennende ønske om å ha sex med en elefant som jeg kan huske. Ikke venninnene mine heller tror jeg. |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Penismisunnelse
I mitt neste liv skal jeg bli villsvin, og da legger jeg trykk på VILL. Jeg gidder ikke å bli gris, for jeg vil ikke bli spist. |
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Penismisunnelse"It took us nine hours to fly home from Jamaica to England it only took the Americans three hours to get home."
![]() |
|
|