|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserJeg gidder heller ikke fortsette å kjøpe dyre dresser lenger. Storebror brukte ReimaTec-dressen sin to ganger før det var hull i den. Når de ikke tåler mer kan det jammen være, om den skal være aldri så vanntett. Den blir ikke tett med hull. |
|
|
|
#23 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserVi er veldig fornøyd med Arctic Living fra Barnas Hus. Den koster vel ca 600,- til vanlig, men jeg pleier å få med meg tilbudene, og da har jeg fått den til under 300. Den er kjempelett, og virker godt varmeregulerende (dvs hun blir ikke klam selv om det er plussgrader, og hun virker god og varm i den også på kalde dager, evt med ull under). Vanntettheten er det så som så med, men med innvaskingsimpregnering funker den bra (den skal være vanntett, altså, men jeg er usikker på om den tåler tørkeskap så godt). Og dessuten er det vanskelig å bedømme siden Kløver har badet i vanndammer og da trekker vannet opp i fôret. Også er den slitesterk.
|
|
|
#24 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresser
Må du ha dress nå? For dette er et tilbud de kjører hvert år tror jeg.
|
|
|
|
#25 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresser
Det kommer garantert nytt tilbud på høsten, det har det gjort de siste årene.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserVi kjøpte en dress fra Name It som ekstradress til 2-åringen, og den er like bra som Reima-dressen som vi kjøpte som hoveddress. Vi betalte bare 300 kr. for Name It-dressen, og da var den ikke engang på tilbud.
|
|
|
#28 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen prøvd billige vinterdresserKan også skryte av Reflex dressen som vi hadde som reservedress i fjor vinter. Jenta mi hadde på denne mens niesa mi fikk låne Reimatec dressen en dag de var ute og lekte i skikkelig våt snø. Riktignok prellet vannet/den våte snøen bedre av på Reimatec`n, men selv om Reflex dressen så søkkvåt ut, var den knusktørr inni |
|
|
|
![]() |
|
|