Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Buksedresser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-09, 10:48   #1
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Buksedresser

En liten runde på senterets klesbutikker i går viser at buksedressen er tilbake. Er det noen som kommer til å bruke det?

Spent på om jeg selv kommer diltende etter om et års tid når "alle" bruker det og det er på vei ut igjen.

Gammel 02-04-09, 10:49   #2
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buksedresser

Ikke jeg. Jeg er 163 cm og nokså tjukk. Med en buksedress antar jeg at jeg kommer til å se ut som om jeg er 153 og smellfeit.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:51   #3
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Ikke jeg. Jeg er 163 cm og nokså tjukk. Med en buksedress antar jeg at jeg kommer til å se ut som om jeg er 153 og smellfeit.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:55   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns buksedresser er kule, men de passer ikke min fasong.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:56   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Å da kan jeg dra frem de jeg har på loftet, for de er jo så fine.

Gammel 02-04-09, 11:10   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For de som kler det, synes jeg buksedrakter er kjempestilig jeg! - Jeg er nok ikke i kategorien "kul med buksedrakt", men ser jeg en jeg liker, kommer jeg nok til å prøve den i optimismens tegn.

Gammel 02-04-09, 11:44   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er stor fan av buksedresser, og har flere. Til og med én fra forrige gang de var moderne. Spesielt glad i halterneck-utgavene.
De kan pyntes opp og ned, og er utrolig behagelige og flatterende.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 11:45   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Buksedresser! Jeg er definitivt i kategorien ja takk dersom jeg finner noen som passer. Hvor så du disse?

Gammel 02-04-09, 11:45   #9
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes jeg ser meg selv i buksedress.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 11:52   #10
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Min første tanke er NO WAY...ingen skal få meg i en buksedrakt igjen. Men, jeg har jo sagt det før, om ting som har kommet tilbake, og etter en stund så er det i skapet mitt.

Jeg tviler egentlig på det, men vi får se.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 11:54   #11
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Buksedress kan være skikkelig stilig ja, men JEG kommer IKKE til å ha på meg en Altfor lav!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 11:56   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fint for de som liker og kler buksedresser, men jeg kommer ikke til å kjøpe meg det.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 12:00   #13
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Buksedresser passer sjelden til meg, da jeg er for lang i ryggen...Om jeg hadde funnet en kul halterneck buksedress som passet, så hadde jeg gjerne kjøpt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 12:11   #14
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Buksedresser! Jeg er definitivt i kategorien ja takk dersom jeg finner noen som passer. Hvor så du disse?

På Vero Moda og Neste Stopp, City Syd i Trondheim. Lurer på om det ikke hang noe på B-Young også.

Jeg har aldri brukt noe slikt, var vel for ung sist gang? Og har vanskelig for å forestille meg at jeg kommer til å kjøpe. Kanskje skal jeg prøve en, bare for å se om jeg forandrer mening? Er sikkert i kategorien "kan bruke" da jeg er lang og relativt slank.

Gammel 02-04-09, 12:40   #15
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Med pærefasong og bare 162 cm på strømpelesten, så hadde jeg garantert sett ut som "stutttjukken" i buksedress

Gammel 02-04-09, 12:44   #16
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kan noen definere "buksedress", evt med bilde?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 12:48   #17
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Kan noen definere "buksedress", evt med bilde?

Bukse og overdel i ett.

Gammel 02-04-09, 12:54   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Overall?

Nei, tro'kke det, gitt.
Ikke haremsbukser heller. (Det sa jeg forresten for et år siden også, og jeg står på det ennå).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 13:09   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to svarte buksedresser/jumpsuits fra 80-tallet.
Den ene komplett med de originale skulderputene og den andre med en stilig, glitrende lurex-V midt foran.
De er råkule med rette beltet og de rette skoene til.

Gammel 02-04-09, 13:17   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ikke haremsbukser heller. (Det sa jeg forresten for et år siden også, og jeg står på det ennå).

Det gjorde jeg for så vidt forrige gang også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.