Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du lurt noen i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 11:31   #21
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du lurt noen i dag?

Nei, jeg har ikke lurt noen. Men jeg forberedte ungene på at de helt sikkert kom til å bli utsatt for endel lureri, da det finnes endel "moroklumper" på skolene deres. Det er noen som tar helt av og det blir fort kjedelig.

Har time på Nav idag. Tror dere de driver å narrer idag?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:34   #22
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Lurte mannen!

Gammel 01-04-08, 16:00   #23
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde det ikke vært for at det kun er to uker siden fødsel, så hadde jeg sagt til mannen at jeg var gravid. Tipper han hadde fått temmelig hetta da, ja!

Ellers har jeg ikke lurt noen, ei heller blitt lurt. Enda.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 16:02   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en plan om det, men så tok den intelligente, modne og ikke minst særdeles lite morsomme alfaCharlie over og fortalte meg at det var bare morsomt i mitt eget hode. Og ikke så rent lite hevngjerrig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 16:11   #25
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg har lurt alfaCharlie, hun har bare ikke skjønt det enda.

Gammel 01-04-08, 16:30   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:noia:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 16:33   #27
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Æsj... Mannen klarte å lure meg, var ikke forberedt på at noen skulle klare det. Men det hadde med sønnen å gjøre så jeg gikk rett på limpinnen... Da er vi even...

Gammel 01-04-08, 16:58   #28
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Vi har lurt seinvaktene på jobben. Sa at de måtte rydde alt ut av koserommet fordi det skulle bones i morgen tidlig, og sette møblene ute i gangen.
(Vi tenkte ikke på at det er vi som må rydde på plass i morgen tidlig)

Gammel 01-04-08, 19:25   #29
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg har ikke lurt noen i dag, men ble rundlurt av naboen (og god venninne), som ringte og sa det var full slåsskamp på parkeringsplassen, utenfor her, med en skikkelig møkkanabo, og jeg stormer ut, for vet av erfaring at det kan gå litt hett for seg, og bilen min kunne stå i skuddlinjen. Kommer ut og ser ikke noen, bortsett fra venninnen min, som omtrent henger ut av kjøkkenvinduet sitt av latter. Jeg gikk fem på, gitt. Hun skal tas!!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:29   #30
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Lurte mannen min pr. sms i morges ja....

Jeg begynte i ny jobb i dag og skrev til han at vi (poden og jeg) hadde forsovet oss kraftig. Han ble stressa på mine vegne stakkars. En liten uskyldig spøk med andre ord...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:43   #31
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lurte nettop poden til å slå av tv'n. "Ja det ER volumknappen det der ".
Han syntes ikke det var humor i det heletatt. :slem mamma:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 20:50   #32
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lurte mannen da han kom hjem fra jobb.Og han gikk rett på! Gjett om han ble flirfull da han skjønte hva som foregikk. Og han som ikke hadde latt seg lure på jobben.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:01   #33
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hvordan var fp sist år igjen? :gullsfisk:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 03:20   #34
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trodde jeg hadde klart meg hele dagen uten å lese i aviser, høre på radio, vært sosial med venner.

Jeg og min mamma satt å scrappet da eldste kom inn til oss.
Jeg hørte han komme og ba han gå rett til sengs igjen da det var sent og at han burde sovet for lenge siden (kl 22.30)
Han sa at han måtte fortelle meg noe først.
Og han sa at svømmehallen var ødelagt....
Jeg:Eh, svømmehallen? Hva har skjedd der da?
Han: bassenget hadde rast sammen...
Jeg: Shitt.....
Han: (med et STORT flir) Aprilsnarr!!..

Mormora holdt på å dø på seg der hun satt og hiksta og jeg slang meg etter han for å "gi han inn".
Han løper inn på rommet i hysterisk latter og ramler omtull i senga.

Rampen klarte å lure og det helt av seg selv. Men å vente til så sent på kvelden er feigt...da har jeg glemt hele lureridagen.....

Skal ta igjen til neste år, TRUST ME!

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 09:32   #35
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg rett og slett glemte å lure mannen min, noe jeg gjør hert eneste år.
Kan ha litt å si at jeg måtte legge meg kort tid etter at han kom hjem pga migrene, og ikke våknet før midnatt.........
Ikke ble jeg lurt heller.

Gammel 02-04-08, 09:40   #36
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Sønnen min er like gammel som sønnen din Michayla, han greide å lure oss begge i går. Han kom skyldtynget inn i stua i går ettermiddag og fortalte at han hadde fått snøballmelding. Og jeg begynte å skulle snakke med han om hvorfor han hadde kastet snøball og på hvem/hva. Da brast han ut i krampelatter. Mannen og jeg kunne ikke annet enn å bli med pålatterkrampa
Så er blir det også garantert hevn neste år

Gammel 02-04-09, 14:04   #37
glamma
Like blid :)

glamma sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
glamma er litt kulglamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Jeg har lurt mannen, og han gikk rett på limpinnen

Har ikke lurt noen, men synes denne var utrolig morsom

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

Emneord
aprilsnarr

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.