|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lurt noen i dag?Nei, jeg har ikke lurt noen. Men jeg forberedte ungene på at de helt sikkert kom til å bli utsatt for endel lureri, da det finnes endel "moroklumper" på skolene deres. Det er noen som tar helt av og det blir fort kjedelig. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har du lurt noen i dag?Hadde det ikke vært for at det kun er to uker siden fødsel, så hadde jeg sagt til mannen at jeg var gravid.
|
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Har du lurt noen i dag?Jeg hadde en plan om det, men så tok den intelligente, modne og ikke minst særdeles lite morsomme alfaCharlie over og fortalte meg at det var bare morsomt i mitt eget hode. Og ikke så rent lite hevngjerrig. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lurt noen i dag?Jeg har lurt alfaCharlie, hun har bare ikke skjønt det enda.
|
|
|
#27 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Har du lurt noen i dag?Æsj... Mannen klarte å lure meg, var ikke forberedt på at noen skulle klare det. Men det hadde med sønnen å gjøre så jeg gikk rett på limpinnen... Da er vi even...
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lurt noen i dag?Vi har lurt seinvaktene på jobben. Sa at de måtte rydde alt ut av koserommet fordi det skulle bones i morgen tidlig, og sette møblene ute i gangen.
|
|
|
#29 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lurt noen i dag?Jeg har ikke lurt noen i dag, men ble rundlurt av naboen (og god venninne), som ringte og sa det var full slåsskamp på parkeringsplassen, utenfor her, med en skikkelig møkkanabo, og jeg stormer ut, for vet av erfaring at det kan gå litt hett for seg, og bilen min kunne stå i skuddlinjen. Kommer ut og ser ikke noen, bortsett fra venninnen min, som omtrent henger ut av kjøkkenvinduet sitt av latter. Jeg gikk fem på, gitt. Hun skal tas!! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Har du lurt noen i dag?Lurte mannen min pr. sms i morges ja.... |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lurt noen i dag?Jeg lurte mannen da han kom hjem fra jobb.Og han gikk rett på!
|
|
|
#34 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lurt noen i dag?Trodde jeg hadde klart meg hele dagen uten å lese i aviser, høre på radio, vært sosial med venner.
|
|
|
#35 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du lurt noen i dag?Jeg rett og slett glemte å lure mannen min, noe jeg gjør hert eneste år.
|
|
|
#36 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Har du lurt noen i dag?Sønnen min er like gammel som sønnen din Michayla, han greide å lure oss begge i går. Han kom skyldtynget inn i stua i går ettermiddag og fortalte at han hadde fått snøballmelding. Og jeg begynte å skulle snakke med han om hvorfor han hadde kastet snøball og på hvem/hva. Da brast han ut i krampelatter. Mannen og jeg kunne ikke annet enn å bli med pålatterkrampa
|
|
|
|
#37 |
|
Like blid :)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Har du lurt noen i dag?
Har ikke lurt noen, men synes denne var utrolig morsom (Kilde: youtube.com) )
|
|
![]() |
| Emneord |
| aprilsnarr |
|
|