Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-06, 14:30   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Resultat av et impulskjøp! Brukt en gang, siden jeg så at det var 100 fjortisser som hadde dem i lille Arendal.

Kjøpt på Din Sko, og brukt noen ganger for et par år siden. Har ikke hjerte til å kvitte meg med dem...

Kjøpt på DNB i Kr.Sand. Fantastisk gode å gå på, og så er de så gode og varme!!!

Disse går jeg med hver dag omtrent. De kostet 199,- på salg i fjor, og er veldig gode å gå med.

Ville ta bilder av flere støvletter, men fant ut at de var så velbrukte at de havnet heller i søpla!(Nabojenta klarte faktisk å kaste dem)

Når jeg var ferdig med å ta bildene, så jeg at jeg burde ha støvsuget litt først. Når ungene perler, havner som regel de fleste perlene på gulvet!!! Og ja, jeg skal bytte ut teppet i stua....(En ting om gangen)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.