Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ekstra oppmerksomhet hvert 5. år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-09, 11:08   #1
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ekstra oppmerksomhet hvert 5. år?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes det er litt foruroligende at de starter å markere det når man fyller 40. Giiid, du har levd til å bli 40?! Wow, gratulerer! Det må vi nevne i lokalavisa.

Ja, sånn sett er det jo ingen stor prestasjon å runde 25 heller...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 10:59   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstra oppmerksomhet hvert 5. år?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Ja, sånn sett er det jo ingen stor prestasjon å runde 25 heller...

Åh, si ikke det.
Min "25-års-krise" var mye verre enn da jeg ble 30.

Vi har vel feiret bursdagene med "åpent hus" - det vil si at folk vet at vi har bursdag, at vi skal ta oss en fest og at det er bare til å stikke innom.
(Mrk: Det er snakk om pre-barn-tiden, dette).
Min 25-årsdag var vel intet unntak, bortsett fra at en liten gjeng med gode venninner hadde lagt litt ekstra tid, arbeid og omtanke i gave og kort det året.
30-årsdagen var veldig koselig, men langt fra den eventen min kusine Partyplanleggeren hadde tenkt seg, siden det var midt i påsken, de fleste var på fjellet og hun hadde glemt halvparten av gaven, nesten all sin drikke og 20 ballonger i bilen hun hadde kommet med - som hadde returnert 4 mil lenger øst.

Jeg tror det jeg prøver å si er at vi feirer runde dager om vi husker det, litt ettersom det faller seg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.