|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Noen som har malt med fargen lys aubergine?Hvordan er den? Kan den bli fin på et soverom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har malt med fargen lys aubergine?Jeg hadde tenkt å male soverommet vårt med denne fargen, men på mitt rom ble den veldig pastellilla. Men farger endrer seg i forhold til lys, så det kan hende den blir finere på ditt rom?
![]() |
#3 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har malt med fargen lys aubergine?ja det er det jeg er redd for. Har litt lyst å ha en litt grålig farge, syns denne så grå ut med en anelse lilla i, men vil ikke ha den for lilla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har malt med fargen lys aubergine?Vi har malt en fondvegg på soverommet vårt med lys aubergine, og den ble aldeles ikke pastell-lilla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har malt med fargen lys aubergine?
Kjempefint!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har malt med fargen lys aubergine?Jeg kan vel egentlig ikke svare for lys aubergine, men vi har vanlig (?) aubergine inne på datarommet og den fargen ble i allefall veldig fin, liker den veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|