|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hva ville dere gjort?
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Det er jeg helt uenig i. Måten man sier det på, kan man selvsagt vurdere av og til.
![]() |
#5 |
Tusenkunstner
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
Man kan fort miste venner ved å si alt man har på hjertet.
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004 Sist redigert av Solen : 19-12-06 kl 22:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Det er noe i ordtaket "å tale er sølv, å tie er gull". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Å velge navn på ungen sin er vanskelig, og man legger gjerne sjela si i å finne et navn man virkelig liker. Jeg hadde blitt blodig fornærma om noen hadde sagt noe om vårt navnevalg, og setter stor pris på at folk som har helt annen smak enn meg holder meningene sine for seg selv. |
![]() |
![]() |
#8 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva ville dere gjort?Jeg synes ikke navnet var fint, og om det hadde vært min beste beste venninne så hadde jeg nok sagt noe. F.eks.: a la "vil du kalle han det da?"- " jeg synes ikke det klinger så bra med deres navn" ..osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Epikur
|
Helt enig. Selv om man mener noe, kan man holde kjeft. Hva tjener det til å fortelle venninnen din at hun har valgt et navn du mener er stygt? Hun vil bli såret, lei seg og i verste fall kan du ødelegge vennskapet.
![]() |
|
|