Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Svinesund vs. Charlottenberg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 21:32   #1
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svinesund vs Charlottenberg

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Trollet er avbildet på wikipedia, og på alle posene med Dundersalt i din lokale butikk.

Jaggu! Der er jo det samme trollet! Selv ikke den mer utfyllende svenske wiki-artikkelen nevner noe om det. Her mener jeg at den lille byen kunne markedsført seg langt bedre!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:40   #2
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jaggu! Der er jo det samme trollet! Selv ikke den mer utfyllende svenske wiki-artikkelen nevner noe om det. Her mener jeg at den lille byen kunne markedsført seg langt bedre!

De bruker altså heller Nordiska travmuseet i markedsføringen enn en ekte dundersaltfabrikk!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:47   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

De bruker altså heller Nordiska travmuseet i markedsføringen enn en ekte dundersaltfabrikk!

Samt en opptreden av Thore Skogman på trollets balkong, faktisk.

(Samt mange andre kända artister, ser vi. Hvem da, lurer jeg. Tviler på at det var Ebba Grön, eller andre av mine svenske favoritter.)

Gammel 06-04-09, 21:49   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå synes jeg det avsporet litt her altså.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 21:51   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå synes jeg det avsporet litt her altså.

Fft. Du har jo allerede bestemt deg for hvor du skal dra.

Gammel 06-04-09, 21:53   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Næsj, nå kunne jeg faktisk tenke meg en tur til Årjang.

:vingle Petter:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 22:02   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Næsj, nå kunne jeg faktisk tenke meg en tur til Årjang.

:vingle Petter:

Det kan jeg godt forstå! Men vent til det våres mer; det er nydelig utover i Østfold når kornet står på åkrene.

Mitt forslag: Charlottenberg i morgen, Årjäng til sommeren. :sporer inn igjen:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.